Forbes Israel Logo

האי היווני: בתו של המיליארדר הרוסי קנתה את האי סקורפיוס

משפחת רייבולובלב עומדת שוב מאחורי עסקת נדל"ן ענקית, הפעם ביוון. יקטרינה רייבולובלבה, בתו בת ה-24 של של המיליארדר הרוסי דמיטרי רייבולובלב, רכשה לאחרונה את האי היווני סקורפיוס, אשר היה עד כה בבעלותה הפרטית של אתנה אונאסיס רוסל, היורשת היחידה של איל הספנות המנוח אריסטו אונאסיס.

נציג של משרד ההשקעות של משפחת רייבולובלב אישר את פרטי העסקה לפורבס, ואמר: "חברה השייכת ליקטרינה רייבולובלבה השלימה את הרכישה של קבוצת חברות שהיו בבעלות גברת אונסיס. בין הנכסים של קבוצת החברות נמצא גם האי. היא רואה בו פוטנציאל להמשך פיתוח באמצעות שימוש בטכנולוגיה ידידותית לסביבה, ואת הרכישה כהשקעה פיננסית לטווח ארוך".

מחיר העסקה אינו ידוע, אם כי פרסומים ביוון דיווחו על מחיר של כ-150 מיליון דולר. בתחילת שנות ה-2000, הוערך שווי הנכס ב-200 מיליון דולר, לפני שכלכלת המדינה צללה לתוך המשבר הפיננסי האירופי.

אי העקרבים

לא באמת משנה מהו בדיוק הסכום הסופי של העסקה, רייבולובלבה יכולה להרשות את זה לעצמה. יותר נכון האבא שלה יכול. דמיטרי רייבולובלב שווה 9.1 מליארד דולר על פי דירוג המיליארדרים של פורבס, מה שמדרג אותו במקום ה-119 ברשימת עשירי העולם. ההון שלו נובע במידה רבה מנתח הבעלות שלו לשעבר ב-Uralkali, חברת ההפקה הרוסית הגדולה ביותר של דשן מאשלגן, אותה מכר ב-2010 תמורת סכום של 6.5 מליארד דולר.

על פי הדיווחים ביוון רכשה בתו של רייבולובלב את האי למטרת עסקים, כמו גם הנאה. תוכניותיה כוללות את הפיכתו של האי למקום של נופש עבור עשירי העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן