Forbes Israel Logo

הפתעה: מה הביאו האורחים לחתונתו השלישית של המיליארדר ג'ורג' סורוס?

המיליארדר ג'ורג' סורוס (83) אשר ידוע גם בתמיכתו בגורמים פוליטיים ליברליים, נישא אתמול בפעם השלישית, כשמיסד באופן רשמי את הקשר עם היועצת החינוכית טאמיקו בולטון (42).

סורוס ובולטון החליפו טבעות בטקס קטן במלון בדפורד, ניו יורק, אשר סורוס רכש בשנת 2003 ממחבר "פארק היורה" הסופר מייקל קרייטון. השופט הפדרלי קימבה ווד ניהל חתונה לא דתית, שבה השתתפו בני משפחותיהם של בני הזוג, בהם חמשת ילדיו של החתן.
עבור סורוס, אשר שוויו נאמד בכ-20 מיליארד דולר, מדובר בנישואים בפעם השלישית. אלו נישואיה השניים של בולטון. הטקס ארך כחצי שעה.

לאחר הטקס נערכה קבלת הפנים שכללה יותר מ-500 אורחים במרכז קראמור למוסיקה ואמנויות, הידוע בגניו השופעים בהשפעת הרנסנס. בין האורחים היו נשיא הבנק העולמי, ג'ים יונג קים, וכמה מנהיגים זרים, כולל תומאס הנדריק אילבס, נשיא אסטוניה, אלן ג'ונסון סירליף, נשיאת ליבריה, ואדי ראמה, ראש ממשלת אלבניה. כריסטין לגארד, מנכ"ל קרן המטבע הבינלאומית, וסולן להקת U2, בונו, נכחו גם הם.


ג'ורג' סורוס | צילום: רויטרס

כמו כן הוזמנו מנהיגת המיעוט הדמוקרטי בבית הנבחרים האמריקאי, ננסי פאלוסי, וסגן מושל קליפורניה, גאווין ניוסום. ביום שישי בערב ערכו בני הזוג קבלת פנים לכ-300 אורחים במוזיאון לאמנות מודרנית במנהטן. תוכניות הזוג לירח דבש טרם נמסרו.

סורוס, יליד הונגריה, פגש את בולטון בארוחת ערב חגיגית בשנת 2008. השניים הכריזו על אירוסיהם באוגוסט 2012.

בולטון היא בתו של קצין צי בדימוס ואחות. היא סיימה את לימודי התואר הראשון שלה באוניברסיטת יוטה ומחזיקה גם בתואר שני מאוניברסיטת מיאמי. בעבר שימשה כיועצת בתחומי הבריאות והחינוך, לאחר שהחלה בתור יועצת תזונה. הפרויקט האחרון שלה עסק בייעוץ לגבי פיתוח פלטפורמת חינוך באמצעות יוגה באינטרנט.

שמלת הכלה עוצבה בידי ראם אקרה, שכבר עיצב בעבר שמלות רבות שנלבשו על השטיח האדום על ידי כוכבות רבות, ביניהן אנג'לינה ג'ולי וג'ניפר לופז. במקום מתנות, ביקשו בני הזוג מהמוזמנים לתרום לארגוני צדקה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.