Forbes Israel Logo

למרות דוחות כיל: עידן עופר הרוויח בבורסה 192 מיליון שקל ביום

עידן עופר הוא המרוויח הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם. עליה של 3% במניית החברה לישראל שבבעלותו הניבה לעופר רווח יומי של 192 מיליון שקל, למרות דוחות מאכזבים שפרסמה היום החברה הבת, כיל.

את החמישייה הפותחת במדד הווינרים והלוזרים היומי של פורבס משלימים הערב שאול אלוביץ' (בזק), עם רווח יומי של 90.5 מיליון שקל, יצחק תשובה (קבוצת דלק) שהוסיף היום 74 מיליון שקל להונו, רמי לוי, שהתעשר ב-34 מיליון שקל, וליאורה עופר (מליסרון), עם 21.2 מיליון שקל יותר מאשר אמש.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

עידן עופר | צילום: רויטרס

המפסיד הגדול של יום המסחר בתל אביב הוא הבעלים של אלביט מערכות, מיקי פדרמן, אשר איבד היום 71.3 מיליון שקל מהונו בשל נפילה של 2.3% במניית החברה שנמצאת בשליטתו.

את חמישיית הלוזרים משלימים דוד עזריאלי (קבוצת עזריאלי), שהפסיד היום 51.6 מיליון שקל, שלמה אליהו (מגדל) שסיים את היום עם 49.4 מיליון שקל פחות מאשר אתמול, שרי אריסון (פועלים) שאיבדה 36 מיליון שקל מהונה ואליעזר פישמן (כלכלית ירושלים) שסיים את יום המסחר בהפסד של 34.5 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.