Forbes Israel Logo

מדד הטייקונים: כמה הפסיד דנקנר בשל ביטול הסדר החוב מול לאומי?

עידן עופר הוא אמנם הלוזר הגדול של היום, עם הפסד של 86 מיליון שקל לאחר שמניית החברה לישראל נחלשה ב-0.9%, אולם במרכז הסיפור הגדול של היום עומד ללא ספק בעל השליטה באי.די.בי אחזקות, נוחי דנקנר. צניחה של 8.6% במניית אי.די.בי אחזקות, על רקע ביטול הסדר החוב מצד בנק לאומי ופניית נציגות אג"ח אי.די.בי פתוח לבית המשפט בבקשה לתכנית הבראה לחברה, גרמה לדנקנר נזק של 11 מיליון שקל.

מיד אחרי עופר מדורג בעל השליטה בקבוצת דלק, יצחק תשובה, שהפסיד היום 61 מיליון שקל בשל ירידה בסך 0.9% במניית הקבוצה. שלמה אליהו (מגדל) מדורג שלישי עם הפסד של 40 מיליון שקל, ובעל השליטה בקבוצת עזריאלי, דוד עזריאלי, מדורג רביעי, עם הפסד יומי של 34 מיליון שקל, לאחר שמניית הקבוצה ירדה ב-0.4%. סוגר את חמישיית הלוזרים רמי לוי עם הפסד יומי של 33 מיליון שקל.   

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

דנקנר (מימין) ומנכ"לית בנק לאומי, רקפת רוסק-עמינח (צילומים: יח"צ ורון קדמי)

את מדד הווינרים מוביל היום מוזי ורטהיים (מזרחי טפחות), עם רווח יומי של 33 מיליון שקל לאחר שמניית הבנק עלתה ב-1.8%. חיים סבן מדורג אחריו עם רווח יומי של 31 מיליון שקל, לאחר שמניית פרטנר התחזקה ב-2.7%.

סוגרים את חמישיית הווינרים של היום: מוטי זיסר (אלביט הדמייה) עם רווח יומי של 14 מיליון שקל, בעלת השליטה בקבוצת שטראוס, עפרה שטראוס, שהוסיפה היום 10 מיליון שקל לממונה וחיים כצמן (גזית גלוב) שהונו גדל היום ב-9 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן