Forbes Israel Logo

מחזיקי האג"ח באי.די.בי פתוח אישרו את הרחבת סמכויות הנציגות

המאבק באי.די.בי פתוח עולה מדרגה: כצפוי, כל סדרות האג"ח של החברה הבת של אי.די.בי אחזקות בשליטת נוחי דנקנר, אישרו לנציגות מחזיקי האג"ח "סמכויות נרחבות" במאבקם מול הנהלת אי.די.בי פתוח.

מחזיקי האג"ח בחברה אישרו לנציגות המורכבת מבית ההשקעות פסגות, מקרן יורק וחברת הביטוח הפניקס – סמכויות משפטיות מרחיבות באמצעותן היא תוכל לקדם מהלכים מול החברה. "מחזיקי האג"ח אישרו לנציגות לעשות כראות עינייה", אומר גורם המקורב לנציגות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מדובר בצעד דרמטי ולא שיגרתי בשוק ההון בישראל שלמעשה נותנת לנציגות את כל החבל לפעול. גורמים בשוק ההון: לצורך העניין, הנציגות יכולה מחר להגיש הצעה רשמית לפירוק החברה

מתוך נציגות האג"ח של אי.די.בי פתוח עלו בתקופה האחרונה קולות שדיברו על הגשת בקשה להסדר חוב כפוי בתחילת החודש הנוכחי ונראה כי האישור להרחבת סמכויות הנציגות יכולה להעיד כי בקשה כזו אכן קרבה.


דנקנר | צילום: סיוון פרג'

מקבוצת אי.די.בי נמסר בתגובה: "החברה מכבדת את הצבעות אסיפות בעלי האג"ח. במקביל אנו חוזרים ומדגישים, כי ביכולתה של אי.די.בי פיתוח לעמוד בכל התחייבויותה, ומקווים כי הנציגות תדע להשתמש בסמכויות שהוקנו לה לטובתם של כלל מחזיקי האג"ח – באחריות ובשיקול דעת".

"המו"מ הגיע למבוי סתום"

יום לאחר שהתקיימה אסיפת מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות ובה דובר רבות על המו"מ מול החברה והאפשרות להגיע להסדר חוב מסודר, הודיעה נציגות מחזיקי האג"ח בחברה כי השיחות בין הצדדים הגיעו למבוי סתום.

"המו"מ על הסדר חוב עם החברה הגיע למבוי סתום. לאחר פגישה שהתנהלה ביום חמישי מול החברה התברר, כי החברה לא הסכימה להתקדם באף אחד מסעיפי הסדר החוב".

מנציגות האג"ח של אחזקות נמסר היום כי אם החברה לא תגיע מחר לפגישה בין הצדדים עם הצעה רלוונטית ומשופרת אז עדיף שלא לקיים בכלל את הפגישה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.