Forbes Israel Logo

מניית מלאנוקס זינקה ב-5.8% – המנכ"ל ולדמן הרוויח 17 מיליון שקל

מנכ"ל מלאנוקס אייל ולדמן הרוויח 17 מיליון שקל ביום המסחר המקוצר בתל אביב לאחר שמניית החברה, שולדמן מחזיק 4% ממניותיה, עלתה ב-5.8%, כך עולה ממדד הטייקונים היומי של פורבס, הבוחן את השינוי במניותיהם של בעלי ההון המובילים בחברות הציבוריות הישראליות.

ולדמן הגיע רק למקום השני במדד הווינרים היומי, לאחר עידן עופר, אשר הרוויח 58.9 מיליון שקל ביום המסחר המקוצר. למרות הירידות שנרשמו במרבית המניות המרכזיות, התברג יהודה ברוניצקי לרשימת הווינרים היומית, עם רווח של 9.4 מיליון שקל, בעקבות העלייה במניית אורמת.

המפסיד הגדול של היום הוא יצחק תשובה, אשר רשם רווחים גדולים בימים האחרונים על רקע ההמתנה לתחילת הזרמת הגז ממאגר תמר בימים הקרובים. היום ירדו מניות קבוצת דלק ב-2.1% ותשובה הפסיד סכום גבוה במיוחד של 162 מיליון שקל. עם זאת, תשובה לא צריך לדאוג: בסיכום שבועי היה תשובה המרוויח הגדול, כאשר הכניס לכיסו 125 מיליון שקל.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


ולדמן | צילום: יח"צ

מיקי פדרמן, בעל השליטה באלביט מערכות, הרוויח גם הוא השבוע לאחר התנצלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני ראש ממשלת טורקיה ארדואן. אלביט, אשר מספר חוזים שלה בטורקיה בוטלו במהלך תקופת המתיחות הארוכה בין המדינות, נהנתה מעלייה במחיר המניה, ופדרמן עצמו הרוויח 52.8 מיליון שקל בסיכום שבועי, למרות הפסד של כ-50 מיליון שקל היום.

דוד עזריאלי הוא המפסיד הגדול של יום המסחר, לאחר שאיבד 163 מיליון שקל בשל ירידה של 1.8% במניית החברה. עם זאת, בסיכום שבועי דווקא הרוויח עזריאלי 51.7 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

למדד הטייקונים היומי המלא

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.