חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

נוחי דנקנר הרוויח 15.7 מיליון שקל מהזינוק במניית אי.די.בי אחזקות

הסדר החוב עליו סיכמו אתמול נציגי אי.די.בי אחזקות ומחזיקי איגרות החוב הביא לזינוק של 10.7% במניות החברה במסחר היום, מה שהגדיל את הונו של בעל השליטה בחברה נוחי דנקנר ב-17.5 מיליון שקל ביום אחד – כך עולה ממדד הטייקונים היומי של פורבס ישראל.

על פי המדד, עידן עופר, שספג אתמול הפסד של 62.8 מיליון שקל, הוא המרוויח הגדול של היום, לאחר שמניית החברה לישראל עלתה ב-1.9%, והוסיפה להונו 196 מיליון שקל. יצחק תשובה, שספג מכה לאחר המסחר, כאשר שר האנרגיה והמים עוזי לנדאו הודיע כי לא יאשר יצוא גז טבעי ממאגר תמר, הפסיד גם בבורסה. הונו של תשובה נחתך היום ב-113 מיליון שקל, בעקבות הירידה במניות דלק אנרגיה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

למדד הטייקונים היומי המלא – לחצו כאן


מנכ"ל מלאנוקס ולדמן. הרוויח 32 מיליון שקל | צילום: יח"צ

עוד ברשימת המרוויחים של היום ניתן למצוא את דוד עזריאלי, אשר הוסיף להונו 43 מיליון שקל ואת מנכ"ל מלאנוקס אייל ולדמן, שניצל את הזינוק של מניית החברה בכ-10% כדי להרוויח 32 מיליון שקל.

בין הלוזרים הגדולים של היום נמצאים שרי אריסון, שאיבדה 27 מיליון שקל מהונה, שלמה אליהו, שהפסיד 23 מיליון שקל וגם אלפרד אקירוב, שירידה של 1.6% במניות אלרוב עלתה לו 17.3 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

למדד הטייקונים היומי המלא – לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן