Forbes Israel Logo

פרוטוקולי ועדת צמח פורסמו – ותשובה הרוויח 23 מיליון שקל‬

למרות דיון סוער בוועדת הכלכלה של הכנסת בפרוטוקולים של דיוני ועדת צמח בנושא ייצוא הגז, עלתה היום מניית קבוצת דלק, הקבוצה האם של דלק קידוחים, ב-0.1% והניבה ליצחק תשובה רווח יומי של 23 מיליון שקל.

מיקי פדרמן (אלביט מערכות) מדורג היום במקום השני במדד הטייקונים היומי של פורבס, עם 17.8 מיליון שקל יותר מאשר אתמול, בזכות עליה של 0.6% במניית החברה. משלימים את החמישייה הפותחת: עידן עופר (החברה לישראל) עם 11.8 מיליון שקל, חיים כצמן (גזית-גלוב) עם 9.5 מיליון שקל ורמי לוי (7.7 מיליון שקל).

למדד הטייקונים המלא – לחצו כאן

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

יצחק תשובה | צילום: משה בנימין

את רשימת הלוזרים היומית פותח דוד עזריאלי, אשר ירידה של 0.4% במניית הקבוצה שבבעלותו הסבה לו נזק של 34 מיליון שקל. צדיק בינו (פז נפט) ממוקם שני עם הפסד יומי של 29 מיליון שקל בשל ירידה של 1.1% במניית החברה.

משלימים את החמישייה הסוגרת: יאיר המסורגר (הראל השקעות) עם 24 מיליון שקל פחות מאשר אתמול, שרי אריסון (פועלים) שהפסידה 22.3 מיליון שקל ואליעזר פישמן (כלכלית ירושלים) שאיבד היום 21.3 מיליון שקל מהונו. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.