Forbes Israel Logo

שבוע קשה לעידן עופר: הפסיד כרבע מיליארד שקל

בעל השליטה בחברה לישראל, עידן עופר, הוא המפסיד הגדול של שבוע המסחר בבורסה באחד העם, עם 247 מיליון שקל פחות מאשר בשבוע שעבר. כך עולה ממדד הטייקונים השבועי של פורבס.

דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצה לישראל, הפסיד השבוע כמעט 112 מיליון שקל ומדורג במקום השני. את חמשת המפסידים של השבוע משלימים חיים סבן (פרטנר), עם הפסד שבועי של 73 מיליון שקל, עפרה שטראוס עם נזק שבועי של 63 מיליון שקל ומיקי פדרמן (אלביט מערכות) עם 27 מיליון שקל פחות מאשר בשבוע שעבר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים מפורבס ישראל – עשו לנו לייק בפייסבוק

למרות דוחות כספיים לא מעודדים, ניצב בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', בראש דירוג המרוויחים השבועי עם 179 מיליון שקל. יצחק תשובה, אשר הרוויח היום 123 מיליון שקל מסכם שבוע מוצלח עם 157 מיליון שקל. אייל ולדמן (מלאנוקס) הרוויח השבוע 23 מיליון שקל, ואלפרד אקירוב (אלרוב ישראל) סוגר את חמישיית המרוויחים עם 21 מיליון שקל.   

בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ' | צילום: אביב חופי

את רשימת הווינרים היומית מוביל יצחק תשובה, שגילוי סימני הגז בקידוח כריש הקפיץ את החברות אשר שייכות לקבוצת דלק שבשליטתו והסב לו רווח של 123 מיליון שקל. את החמישייה משלימים עידן עופר, שעלייה של 1.3% במניית החברה לישראל שבבעלותו הניבה לו רווח של 110 מיליון שקל, שלמה אליהו (מגדל) עם 67 מיליון שקלים יותר מאשר אתמול, שאול אלוביץ' (בזק) עם רווח יומי של 61 מיליון שקל ואייל ולדמן מלאנוקס, שמנייתו רשמה את העלייה החדה ביותר (6.1% ושסיים את היום עם כ-20 מיליון שקלים יותר מאשר אמש.

את רשימת הלוזרים היומית "מוליך" דוד עזריאלי, עם הפסד יומי של כמעט 200 מיליון שקל. עפרה שטראוס איבדה היום 37 מיליון שקל, שרי אריסון (בנק הפועלים) סיימה את היום עם 34 מיליון שקל פחות מאשר אתמול, לחיים סבן (פרטנר) נסוב נזק כספי של 27 מיליון שקל ואת חמישיית המפסידים סוגר מוזי ורטהיים עם הפסד יומי של 23 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

רוצים לראות את מדד הטייקונים המלא? לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.