Forbes Israel Logo

תואר במדעי המחשב – נעים להכיר

מעבר להיותו הגדול ביותר בארץ, בית הספר למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל הוא אחד מבתי הספר היוקרתיים והמובילים בישראל

BrandVoice

מעבר להיותו הגדול ביותר בארץ, בית הספר למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל הוא אחד מבתי הספר היוקרתיים והמובילים בישראל ומידי שנה לומדים בו מאות סטודנטים שמשרתים ביחידות טכנולגיית העילית של צה”ל. בית הספר מעניק לבוגריו תואר.B.Sc במדעי המחשב, באמצעות תכנית לימודים דינאמית המתעדכנת בהתאם לצרכי תעשיית ההייטק ודרישות האוניברסיטאות ללימודי תואר שני.

הנה 5 סיבות שישכנעו אתכם להצטרף אלינו:

מרצים מהתעשייה

לצד אנשי אקדמיה בכירים מתחומי מדעי המחשב, ענפי ההנדסה והמדעים המדויקים, סגל המרצים של בית הספר כולל גם מרצים עתירי ניסיון מחברות הייטק מובילות. סגל המרצים מוביל תכנית לימודים חדשנית ומאתגרת, המותאמת לצרכי תעשיית ההייטק ונבנית בשיתוף עמה.

הכנה מיטבית לעולם העבודה

בית הספר למדעי המחשב משתף פעולה עם חברות הייטק מובילות. בין השותפים שלנו נמנים COGNTEAM ו-SPLITiIt. הסטודנטים יכולים לקחת חלק במסלול ההתמחות, במסגרתו מתמחים בחברות מובילות בתעשייה בזמן הלימודים כמו Clarifruit ,Triplecyberness ,Positive Apps ,BladeRanger ו-Splitit. האחרונה אף מקיימת האקטון משותף עם בית הספר. בנוסף, בית הספר מקיים שיתוף פעולה עם קרנות השקעה אשר תורמות מהידע שלהן כדי לקדם את תכנית היזמות בבית הספר.

סטודנטים ביום הצגת פרויקטי הגמר. צילום: עידן גרוס

התמחות בחזית הטכנולוגיה

במהלך השנה האחרונה ללימודי התואר על כל סטודנט לבחור תחום התמחות באחת ההתמחויות הבאות:

Data Science: הסטודנטים לומדים לנתח בעיות ולעבור עמן את כל התהליך – החל מאיסוף הנתונים ולמידתם, ועד הסקת מסקנות והצגתן בצורה ברורה.

Cyber Security: ההתמחות מזמינה את הסטודנטים להכיר את מערכות האבטחה ואת מגוון יישומי הסקיוריטי המתקדמים ביותר.

Deep Learning: ההתמחות חושפת את הסטודנטים לנושאים החמים ביותר, הן באקדמיה והן בתעשייה, בתחום הלמידה העמוקה.

Full Stack Development: הסטודנטים מפתחים הבנה מערכתית של כל המוצרים המפותחים בארגון.

Cloud Computing: הסטודנטים לומדים על ההשלכות הגלומות באימוץ מודל ענן לארגונים, על השינוי התפיסתי והארכיטקטוני הנדרש ועל הדרך שבה מהנדסים ומפתחים יכולים לרתום את יכולות הענן.

LINUX: ההתמחות מיועדת לסטודנטים המעוניינים לעסוק בתחומי תשתיות בתחומי לינוקס ומערכות יוניקס אחרות, וירטואליזציה, מערכות מחשב משובצות, ריאקטיביות או מערכות זמן אמת.

Fintech: הסטודנטים נחשפים לתחומים המרכזיים בתעשיית הפינטק.

NLP עיבוד שפה טבעית: ההתמחות מציפה בעיות חישוביות בסיסיות ומתקדמות בהבנת שפות טבעיות, תוך תרגול פתרון בעיות הקשורות לעיבוד שפה טבעית, באמצעות רשתות נוירונים עמוקות.

למידה חדשנית וציוד מתקדם

במסגרת בית הספר פועלים מגוון מכונים ומעבדות מתקדמות.

מעבדת הסייבר כוללת שרת ייעודי להרצת סימולציות וניסויים, ומעבדת ה־Big Data כוללת שרת ייעודי המאפשר פיתוח ובחינת אלגוריתמים לאנליזה של מצבורי נתונים גדולים על מערכת בעלת מספר גדול של מעבדים.

המעבדה לרפואה חישובית מהווה פלטפורמה לפיתוח כלים חישוביים וטכנולוגיות בתחום זה וכוללת מערכת למעקב אחר תנועות עיניים.

המכון למחקר ופיתוח מערכות רובוטיות נבונות מתמקד בפיתוח אינטליגנציה עבור רובוטים ניידים לצרכים צבאיים ואזרחיים גם יחד. במכון זה למעלה מעשרה רובוטים מסוגים שונים.

מלגות

בית הספר מעניק מלגות לטיפוח ולקידום מצוינות, המיועדות למועמדים חדורי מוטיבציה ובעלי נתוני קבלה גבוהים במיוחד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.