Forbes Israel Logo

תשובה עם רווח שבועי של 400 מיליון; כמה הפסיד עידן עופר?

יצחק תשובה, הוא הווינר הגדול בסיכום שבועי של מדד הטייקונים של פורבס כאשר הוא מסכם את השבוע בבורסה עם עליה בערכה של קבוצת דלק, עליה שמקנה לו על הנייר רווח של יותר מ-394 מיליון שקל.

אמש פורסם כי חל גידול משמעותי נוסף בהערכת הרזרבות במאגר לוויתן. שותפויות חיפושי הגז דלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט הודיעו היום כי הערכת הרזרבות עלתה מכ-TCF 17 לכ-TCF 19, גידול של כ-11%. כמו כן, עודכן טווח הרזרבות לכ-TCF 15-24. מנית דלק קפצה אתמול ב-3.4%.

במבט יומי המנצח הגדול של היום הוא דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי, שעלתה היום במהלך המסחר ב-1% והוסיפה לחלקו של עזריאלי עוד 86.1 מיליון שקל כאשר בסיכום שבועי הוא מסיים עם גידול של 172 מיליון שקל בחלקו. עידן עופר, בעל השליטה בחברה לישראל, יאיר המבורגר, בעליה של קבוצת הראל, שרי אריסון ויצחק תשובה מרכיבים את החמישייה המרוויחה של היום.

עידן עופר | צילום: רויטרס

מנגד, עידן עופר, אף על היותו בחמישייה היומית המרוויחה, רושם שבוע מסחר שלילי כאשר הוא מפסיד על הנייר 239.5 מיליון שקל. הפסיד הגדול של היום  הוא מיקי פדרמן שמוחק היום מערכו באלביט הדמיה 13.8 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.