1. בר רפאלי

בהפרש משמעותי משאר הנבחרת, בר רפאלי היא המובילה הבלתי מעורערת של דירוג הדוגמניות המרוויחות בשנה האחרונה. האקסית המיתולוגית של ליאונרדו דיקפריו לא מבזבזת אף רגע של תהילה ומככבת בקמפיינים של חברות אופנה וטיפוח בארץ ובחו"ל. אחד מרגעי השיא של 2011 הוא בחירתה כפרזנטורית של הבושם החדש של אסקדה, קמפיין בינלאומי המוערך בכמיליון שקלים ומועלה בימים אלו גם על שלטי חוצות בישראל.

השנה המשיכה רפאלי כפרזנטורית של רשת פוקס, לעיניהם של הנהגים בכבישי איילון. "פעם היו לפוקס קמפיינים בזנזיבר ובמקומות אקזוטיים, היום התקציב הולך על בר, אז מצלמים אותה באולפן וזהו", אומר גורם בכיר בתחום האופנה בישראל: "היא תורמת לפוקס הרבה יותר ממה שהם תורמים לה".
קמפיין אחר שצולם בארץ הקודש היה זה של טחינת "הנסיך", שייזכר לדורות כפרסומת שניסתה לגרום לאלפי נשים לחשוב שדוגמניות ניזונות מטחינה.

"בר אולי מצליחה בעולם, אבל היא יותר נערת זוהר ולא דוגמנית", מבקר אותה סוכן דוגמניות ותיק ומסביר שהפרסום שלה נובע בעיקר מהזוגיות לשעבר עם דיקפריו, בעוד שבפועל היא לא מדגמנת מסלול בתצוגות אופנה, למשל. "היא עשתה כמה דברים טובים בחו"ל, אבל את רוב הכסף היא עדיין עושה בארץ", טוען גורם אחר מתחום הדוגמנות.

בגזרה שמעבר לים הספיקה רפאלי לככב בקמפיין בינלאומי להלבשה תחתונה של חברת Passionata הצרפתית ובקמפיין בגדי הים של חברת agua bandita הקולומביאנית. כשהיא עוטה עליה קצת יותר בד, השתתפה רפאלי בקמפיין של חברת Arrow האמריקנית, לצידו של הדוגמן ג'וש דואמל, ופרסמה דווקא חולצות לגברים. קמפיין למותג האופנה בל־אייר בצרפת פגע בתדמיתה של רפאלי בעיקר מול ארגוני זכויות בעלי החיים, כשהסתבר שכלל שימוש בפרווה אמיתית. לטענת רפאלי, בזמן הצילומים היא הייתה בטוחה שהפרווה מזויפת.

ספורטס אילוסטרייטד לא לבד: בשנת 2011 הופיעה רפאלי גם ב־ווג הספרדי, ב־GO הבריטי ובמגזיני אופנה נוספים ברוסיה, גרמניה, איטליה ועוד. בימים אלו היא שוקדת, יחד עם דודי בלסר, על מותג הלבשה תחתונה משלה העונה לשם Undeez, שיתבסס על מכירה באינטרנט ומחירים שווים לכל כיס, לטענת השניים. עד להשקה הרשמית של המוצר בישראל, הצפויה החודש, הספיקה רפאלי לככב בחודש נובמבר גם בקמפיין בגדי הספורט של רשת גאפ האמריקנית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן