עברו 24 שנים מאז שהוציאה כריסטינה אגילרה את הלהיט שלה "What a Girl Wants", שהעביר מסר לגבי לקיחת אחריות על מה שהיא ונשים אחרות צריכות עבור עצמן. כעת, שני עשורים וכמה פרסי גראמי מאוחר יותר, הכוכבת בת ה-42 לוקחת את המסר העוצמתי שלה לשלב הבא, ומכריזה שהיא המייסדת השותפה החדשה ויועצת המותג הראשית של מותג בריאות המינית הנשית, Playground.
"Genie in a Bottle" הוא חומר סיכה לשימוש אישי, הראשון והיחיד שאושר על ידי ה-FDA, בעל ארבעה מרכיבים ייחודיים (תמצית במבוק מותסס, צמח הויתניה, אפימדיום וקוהוש שחור) ועל בסיס מים. המוצר זמין לרכישה באתר Playground ובאמזון תמורת 25 דולר ליחידה, וקיים במספר גרסאות, כמו "Date Night" – עם תמציות וניל ושמפניה, האהוב על אגילרה, "Love Sesh", "After Hours" ו-"Mini Escape".
"אנחנו לא מקדישים מספיק זמן לטיפוח ה"אזור התחתון", שהוא גם המוקד והחלק החשוב ביותר בגוף האישה, שראוי לאיכות גבוהה כמו כל מה שאנו מכניסים לגופנו. אני כל כך נרגשת שמעבר למוזיקה ולמילים, אני יכולה לשים מוצר בידיים של אנשים שבאמצעותו הם באמת יכולים להעצים את עצמם", אגילרה אמרה לפורבס.
לאחר שהוצגה לראשונה לצוות Playground על ידי ארוסה, מת'יו רוטלר, אגילרה עובדת כעת לצד המייסדים השותפים, קתרין מגי וסנדי ווקוביץ'. "בריאות מינית עוסקת במיניות שלנו, בחוויות המיניות שלנו ובאופן שבו זה מתחבר לבריאות שלנו. כריסטינה מביאה קול חזק, קול שיכול ליצור שיחה נחוצה מאוד", אמרה מגי.
במובנים רבים, המיזם הזה של אגילרה הוא סגירת מעגל לקריירה המפוארת שלה, שהתחילה בתעשיית הבידור בתקופה שהייתה שונה מאוד עבור נשים בכל הגילאים. "בתור נערה צעירה שהתבגרה בתעשייה היו הרבה כללים שהוכתבו על ידי גברים על איך את צריכה להיראות ואיך את צריכה להתנהג", אמרה אגילרה. "הייתי שומעת גברים מדברים על סקס כל היום – לא חוויתי את אותו הרושם מנשים שהכרתי".
היא זוכרת שסבתה לא נתנה לה לצפות בקליפים של מדונה במהלך ילדותה, "כי יש סטיגמה גדולה של בושה סביב נושא המיניות, במיוחד מיניות נשית". אגילרה נותנת קרדיט לאמה, שלי, על שעודדה אותה להרגיש טוב עם המיניות שלה, ולאמץ אותה כדבר חיובי עבור נשים.
בשנת 2003 העניקה אגילרה לעולם טעימה ממה שיהפוך לסממן של עצמאותה הנשית כשהופיעה לצד מדונה ובריטני ספירס בפרסי הווידיאו של MTV, ברגע שעדיין זכור לצופים גם 20 שנים לאחר מכן. "ברגע שהצלחתי להפוך לבעלת החזון שלי, להיות קול עצמאי מחוץ לפרספקטיבה של חברת התקליטים או של אנשים אחרים שאומרים לי איך המיניות שלי צריכה להיראות – רציתי לוודא שבאתי עם מסרים אותנטיים, שמעצימים נשים".
אגילרה, שגדלה בתקופה בה המדיה החברתית עדיין לא הייתה קיימת, אכן רואה את היתרונות של הטכנולוגיה המודרנית ואומרת שעכשיו יותר מתמיד אנחנו חושפים זה את זה לחוויות שונות ולמסעות האישיים שלנו בצורה חיובית.
אז האם אגילרה תקרא לעצמה יזמית מהיום? "בהחלט! אני מחדשת ומקדמת רעיונות ושיחות, וזה בדיוק המקום בו אני רוצה להתקדם במיזמים האישיים שלי". מגי חזרה לשיחה, וכינתה את אגילרה "חלוצה", שלדבריה הוא סוג היזמים הטוב ביותר.
"כל אחד יכול להתחיל משהו, אבל מה שאנחנו מנסים לעשות זה ליצור שינוי ותנועה. אני מאמינה שאנחנו הולכים ליצור תנועה גדולה של בריאות מינית שתהפוך את סוג המוצרים האלה לשגרתיים עבור אנשים בכל רחבי העולם".
לצוות Playground יש תקוות גדולות עם יעד המכירות שלו לשנת 2023, עם קצב צמיחה צפוי של 3,000% משנה לשנה, מכיוון שהם מעוניינים להיכנס לקמעונאות מקוונת בהמשך השנה.