אורי גלר, אחוזת הפאר הבריטית – והתנצלותו של השבועון היוקרתי

אורי גלר, אמן האשליות הישראלי ואשף הפרסום העצמי, הוכיח השבוע שוב כי בכל מה שקשור לחשיפה, הוא עדיין בעניינים – ובגדול. גלר, אשר הרוויח מיליוני דולרים לאורך הקריירה הענפה והמוצלחת שבנה מעבר לים, מתגורר כיום ביפו לאחר ששב לאחרונה לארץ. כעת הוא מעוניין למכור את אחוזת הענק האנגלית שבבעלותו. בקושי עבר שבוע מאז עזב גלר את אנגליה (לאחר 43 שנים), והוא כבר עלה לכותרות בעיתוני הממלכה – ואף זכה להתנצלות מאחד מכלי התקשורת היוקרתיים ביותר באנגליה.

שכן של ג'ורג' קלוני. גלר והבית המוצע למכירה | צילום: מודי קרייטמן

כלי התקשורת המדובר הוא השבועון הבריטי היוקרתי "הסאנדיי טיימס", אשר נוהג לפרסם במוסף הנדל"ן כתבות ועדכונים על בתיהם של ידוענים המתגוררים ברחבי אנגליה ועומדים למכירה. כתבות אלו יוצרות עניין רב בקרב הקוראים אשר נחשפים לאחוזות הפאר בהן מתגוררים הידוענים השונים, ואף נחשבות ל"מקדם מכירה" מצוין, שכן הן מפיצות את דבר המכירה ברחבי השוק.

היום (יום ראשון), פורסם במדור הנדל"ן המדובר של השבועון אודות ביתו של אורי גלר, אשר נמצא בסונינג (פרבר עשיר במיוחד של העיר רדינג), כמה עשרות קילומטרים מלונדון הבירה. על פי הדיווח בשבועון הבית הוצע למכירה עבור 10 מיליון ליש"ט – אך למעשה מבקש גלר סכום גבוה בהרבה עבור הנכס. מי שיפתח את העיתון יגלה בגב עמוד השער הודעת תיקון המבשרת לקוראים כי "נפלה טעות מצערת" וכי הבית למעשה מוצע למכירה עבור לא פחות מ-15 ליש"ט. הבהרות מסוג אלה בגב השער נחשבות לדבר נדיר במיוחד ושמורות בדרך כלל לתיקונים הנוגעים לפוליטיקאים בכירים ולבני משפחת המלוכה, אך במקרה הנוכחי הסכימו ראשי השבועון (לאחר מו"מ שארך שעות עם סוכניו של גלר), לפרסם אף תיקון נוסף עם ההבהרה המבוקשת.

התיקון המדובר – בעמוד הבית | הסאנדיי טיימס 

ביתו של גלר שופץ באינטנסיביות לאורך השנים האחרונות וכולל אגפי מגורים ואירוח בשטח של למעלה מאלף מ"ר, אולם קולנוע תת קרקעי, בריכה חיצונית מחוממת, מגרש טניס, מינחת מסוקים פרטי, נוף וגישה לגדת נהר התימז – ואפילו רישות של 35 מצלמות וידיאו המכסות כל פינה באחוזה. ואם כל זה לא מספיק, כל האסלות במבנה הן אסלות יפניות ייחודיות אשר עולות מתוך הרצפה בלחיצת כפתור ויורדות בחזרה למקומן באמצעות חיישנים ייחודיים. המכירה מגיעה, כאמור, בהמשך לחזרתם של גלר ואשתו חנה לישראל עליהם הכריז הזוג בשבוע שעבר – לאחר שחיו בבריטניה לאורך 43 השנים האחרונות.

מעורר התרגשות בממלכה: הכתבה על עזיבתו של גלר | הסאנדיי טיימס

אם אתם חושבים כעת לנסות ולהגיש הצעה על אחוזת הענק, כדאי שתיקחו בחשבון גם את השכנים אותם אתם עשויים לפגוש במכולת או בחצר: לאחרונה רכש שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני בית במרחק של כמה מאות מטרים מאחוזתו של גלר עבור של 10 מיליון ליש"ט. שכן נוסף לשכונה הוא מפיק וגיטריסט העל של להקת לד זפלין, ג'ימי פייג'.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן