בעקבות התקלות: הפריימריס בליכוד ימשכו היום

למרות התקלות הרבות במערכת ההצבעה הממוחשבת, ועל אף שחברי מרכז רבים המתינו לדבריהם זמן רב בקלפיות וחלקם אף התייאש והחליט לשוב כלעומת שבא, הוחלט היום בוועידת הליכוד שלא לקיים פריימריז חוזרים. הקלפיות ננעלו אמש בחצות במקום ב-22:00 כמתוכנן, והאירוע שתוכנן להיערך בליל יום ראשון בגני התערוכה יידחה.

הבחירות בסיעה תמשכנה להתקיים היום, החל מ-11:00 בבוקר ועד 21:00 בערב. זאת לאחר שמצביעים רבים התלוננו על התקלות הקשות במערכת ההצבעה הממוחשבת, מה שגרם כאמור לחלקם לוותר על ההצבעה ואף הביא לתגובה נזעמת מצד מספר שרים וחברי כנסת.‎

בדף הפייסבוק של המפלגה נכתב כי "בעקבות הכשלים של חברת המחשוב, החליטה ועדת הבחירות המרכזית של מפלגת הליכוד להאריך בשעתיים את שעת ההצבעה עד חצות (במקום עד 22:00)".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ראש הממשלה אף שקל במהלך היום לעצור את ההליך ולהמשיכו במועד אחר בצורה ידנית, אולם העדיף ככל הנראה בסופו של להימנע ממערכת בחירות חוזרת בשלמותה בשל העלות ובשל הפרוצדורה הכרוכה בכך.  

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הבוקר לחברי המרכז: "אלה מכם שלא הצביעו אתמול, אנא עשו זאת היום. יש לכם את הזכות המלאה להצביע ולהכריע, אני מבקש מכם לבוא לקלפיות, הן פתוחות משעה 11:00 בבוקר ועד השעה 21:00 בערב ותוכלו למצוא את מקומות ההצבעה באתר הליכוד באינטרנט. לכו להצביע, לכו להכריע, להתראות בקלפיות".

נתניהו. יש סיבות לחייך? | צילום: מרק ישראל סלם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן