“גוגל בדרך לשווי של 1,000 דולר, התרחיש השורי סביר יותר מהדובי”

מניית גוגל חצתה השבוע לראשונה את רף 800 הדולרים, ונראה כי תשיג את אפל במירוץ לעבר שווי של 1000 דולר. למעשה, בחברת המחקר ברנשטיין כבר מוכנים להמר על כך: האנליסט קרלוס קירג'נר העלה אתמול את מחיר היעד המומלץ למניה מ-820 דולר ל-1,000 דולר.

"אנו מאמינים כי הפריצה של הסמארטפונים, הטאבלטים והאינטרנט הסלולרי מהווה דווקא הזדמנות גדולה עבור גוגל להעלות את ערכה," כותב קירג'נר. "במילים אחרות, אנחנו לא מסכימים כי שוק המובייל רע לצמיחה בהכנסות וברווחיות. אנחנו גם סבורים שיו טיוב הינו עדיין נכס שאינו מוערך דיו".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"לדעתנו", ממשיך קירג'נר, "התופעה של חיבור כמיליארד צרכנים בכל מקום, בכל זמן, לאינטרנט, תהיה חיובית נטו עבור החברה. אנו מאמינים כי המוביליות, יחד עם חדשנות מתמשכת, יתמכו בצמיחת החברה גם בשנים הבאות. אנחנו גם טוענים שיו טיוב, שהוא עסק שכבר מגלגל מיליארדי דולרים ועוד צפוי לגדול, לא מיצה עדיין את פוטנציאל הצמיחה שלו".


קירג'נר הוסיף כי העובדה שהחיפושים במחשבים האישיים, בסלולרי וביו טיוב נכללים יחד תחת הכנסותיה של גוגל, מוכיחה כי אם החיפוש באמצעות המחשב האישי נמצא בירידה – הרי שבסלולר וביו טיוב הוא דווקא גדל במהירות.

"אנו מגבשים שלושה תרחישים – דובי, ניטראלי ושורי", כותב קירג'נר. "על פי הניתוח וההערכה שלנו לגבי התרחישים האלה אנו מסיקים כי התרחישים השוריים והניטראליים שלנו (45% ו-26% בהתאמה) גדולים בהרבה מאשר התרחיש הדובי (9%-)".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן