דעה: אז מהו באמת החודש הרע ביותר לעסקים?

ינואר: מתחילים את השנה עם הרבה מוטיבציה ורוח במפרשים מצד אחד, ועם עייפות כלכלית ומנטלית מהחגים של החודש הקודם. 

פברואר
: בעוד חשבון הבנק מנסה להתאושש מההוצאות על ליל השנה האזרחית החדשה, רמת המוטיבציה יורדת וכל הפרוייקטים השאפתניים והתוכניות הגדולות שרקמנו בינואר מתחילים להרגיש כבדים מדי.

מארס
: ההורים שבינינו יהיו עסוקים בלתכנן את התחפושת של הילדים לפורים ואת חופשת הפסח המשפחתית של החודש הבא. כל פרויקט עליו יעבדו יחולק לשני חלקים: מה שיקרה לפני החג ומה שאחרי. עם הציפייה למנוחה שבדרך, העייפות תשתלט על העובדים ונוכחותם במשרד תהיה פחות מורגשת. 

אפריל
: ניקיון הפסח, ארוחות החג והחופשה הגדולה יעסיקו את כולם הרבה יותר מערמות הניירת שמחכות במשרד או הפרויקטים שתלויים כעת באוויר. לאחר החופשה, החובות שמשאיר אחריו חג האביב יגביר את תחושת עייפות החומר ואת הציפיה לחופש הבא שכבר מחכה מעבר לפינה.

מאי
: טקסים של ימי הזיכרון, מנגל של יום העצמאות ועוגת הגבינה של שבועות עוצרים, כל אחד בתורו את העבודה ומעבירים את המיקוד שוב אל הבית. בתקופה הכי יפה של השנה, רגע לפני שהחמסין הורס את הכל חייבים גם להספיק לצאת לכמה טיולים, ועל הנופש מטעם החברה, אי אפשר הרי לוותר.

יוני
: כל התמונות בפייסבוק מציגות את החברים שמבלים להם על שפת הים או בבריכה בשעה שאתם תקועים מול המחשב במשרד ובקושי מרגישים את המזגן. לא בדיוק מעורר מוטיבציה…

יולי
: מרתון צילומי החופשות נמשך. העובדים ששבו למשרד נאלצים להתמודד עם תמונות וסיפורים של אלה שנסעו. עכשיו כבר מדובר בתחרות ומשום מה כולם מרגישים שהם מחמיצים משהו.

אוגוסט
: רגע לפני שחופשת הקיץ של הילדים נגמרת, כולם ממהרים להספיק עוד טיול, עוד סופשבוע, עוד חווייה אחת למזכרת. הבעיה היא שכולם עושים זאת באותו הזמן.

ספטמבר
: עוד לא הספקנו להתרגל לשיזוף של החודש הקודם וכבר הגענו לחגי תשרי. שוב ארוחות חג, שוב הוצאות כספיות גדולות והדאגה העיקרית במוחם של העובדים היא, מה יהיה סכום התלושים שיקבלו מהחברה הפעם. 

אוקטובר
: הרבעון האחרון של השנה משרה על כולם תחושה של 'להיות או לחדול'. כל אחד מאמין שהפרויקט האישי שלו הוא הדבר הבא ולכן כדאי שכולם יתמקדו רק בו. בפועל, אף אחד לא משתף פעולה.

נובמבר
: שבועיים ראשונים של עבודה מאומצת לא נותנים את התוצאה הרצויה והנחמה היחידה שעוד נותרה היא מספר לא מבוטל של ימי חופש שחייבים לנצל עד סוף השנה. 

דצמבר
: רגע לפני שנגמרת השנה, מתחילים לחשוב על ההלאה במשכורת. אחרי הכל, עבדתם כל כך קשה כל השנה, ויתרתם על כל כך הרבה דברים אישיים, אין ספק שמגיע לכם. חוץ מזה, תמיד יש את שנה הבאה כדי להספיק להשיג את כל המטרות שמשום מה תמיד נדחקות לצד.

צילום: inimage

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן