המסחר בניו יורק ננעל במגמה שלילית; יאהו טיפסה ב-4.5%

המסחר בבורסה בוול סטריט ננעל בירידות שערים על רקע פרסום מדד המחירים לצרכן לחודש ספטמבר שעמד בציפיות השוק ועלה ב-0.1%. אמש ננעל המסחר בעליות שערים חדות לאחר שהבורסות באירופה זינקו בעקבות שמועות על תוכנית הרחבה כמותית גדולה שמתכנן להשיק הבנק האירופי המרכזי כבר בדצמבר.

היום נסחר היורו בירידות לאחר שדווח באירופה כי 11 בנקים, ביניהם בצרפת, יוון ואוסטריה, לא יעמדו במבחני הלחץ שיערוך הבנק המרכזי האירופי בכדי לבחון את עמידות המערכת הבנקאית בפני משברים פיננסים.

מדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.9%, מדד ה-S&P 500 איבד 0.7% מערכו ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.6%.

צילום: רויטרס

יאהו פירסמה אמש את דוחותיה, הראשונים מאז הנפקת עליבאב, ודיווחה על הכנסות של 1.09מיליארד דולר ורווח נקי של 52 סנט למניה,מדובר בעלייה של 1% בהכנסותיה.  ענקית האינטרנט עלתה על הציפיות בשוק שחזו רווח נקי של 32 סנט למניה והכנסות בסך 1.05 מיליארד דולר בלבד. מניית החברה טיפסה ב-4.5%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים כי "הדולר מתאושש ומפגין שוב עוצמה, וזאת על רקע הסנטימנט החיובי בשוק המניות האמריקני בעקבות דוח הרווח הטוב של חברת אפל. הדולר ממשיך להתחזק בעיקר מול האירו והין, וזאת לאור המדיניות המרחיבה שנוקטים הבנקים המרכזיים של גוש האירו ושל יפן. היומן הכלכלי השבוע די דליל מאירועים משמעותיים, ומה שימשיך להניע את שוק המניות אלה הם דוחות הרווח. אנו רואים כרגע קורלציה חיובית בין המדדים בוול-סטריט לבין הדולר, ועל כן המשך עליות השערים יתרמו גם להתחזקותו של הדולר".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן