הרווח התפעולי של כיל ירד ב-12.3% ל-487 מיליון דולר

כימיקלים לישראל, החברה הבת של החברה לישראל, פרסמה לפני זמן קצר את תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2012 ודיווחה על ירידה של 12.3% ברווח התפעולי ל-487 מיליון דולר, לעומת 586 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.

מכירותיה של החברה עמדו ברבעון השלישי על 1.8 מיליארד דולר – ירידה של 4.2%. מגזר הדשנים נותר החזק ביותר של החברה, עם מכירות של מיליארד דולר ברבעון,לצד מכירות של 346 מיליון דולר במגזר המוצרים התעשייתיים ו-415 מיליון דולר במגזר מוצרי התכלית.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי של כיל ירד ב-9.5%, מ-436 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה ל-394.8 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2012.


רווח נקי של 394.8 מיליון דולר ברבעון השלישי | צילום: רויטרס

סטפן בורגס, מנכ"ל כיל: "מעמדה המוביל של כיל בשווקים ותיק מוצרים מגוון, התורמים לחוסנה של החברה, מיתנו את השפעתו השלילית של המצב הכלכלי בעולם על כיל, ואפשרו לה להציג תוצאות טובות גם ברבעון החולף. מוצרי החברה בשוקי החקלאות, המזון, המים והחומרים המיוחדים, עונים על מגמות יסוד וצרכים מרכזיים בהתפתחות העולם וגידול האוכלוסייה, אשר אינם צפויים להשתנות בעתיד הנראה לעין. כיל מפתחת כלים ומוצרים שיאפשרו לה לבסס, לחזק ולהגדיל את תרומתה לצרכנים בשווקים חשובים אלה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן