לא מפסיק לחדש: אלון מאסק רוצה להיות טוני סטארק

יש הרבה מאוד אנשים עשירים בעולם. חלקם בוחרים לשמור את הכסף, חלקם בוחרים לחיות את החיים הטובים, חלקם בוחרים לתרום אותו למטרות צדקה וחלקם בוחרים להשקיע את הכסף בנדל"ן, מניות או דרכים אחרות בכדי להרוויח עוד כסף. אך אדם אחד, עם הרבה מאוד כסף וראש שלא מפסיק לעבוד שובר את המשוואה הזו.

לבן אדם הזה קוראים אלון מאסק והוא אחראי על כמה מההמצאות הבולטות ביותר בשנים האחרונות, ביניהן PayPal, שירות התשלומים המקוון, תכנית החלל SpaceX וכמובן Tesla Motors, חברת המכוניות החשמליות של מאסק שרק לאחרונה שברה את כל השיאים במבחני הריסוק של ה-Model S. לאחרונה, שחרר מאסק את התוכניות שלו לפרוייקט ה-Hyperloop, הדור הבא של התחבורה הציבורית בדמות מערכת שתאפשר לנוסעים להגיע מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו בפחות מ-30 דקות אך הרעיון האחרון שלו בהחלט שובר את כל השיאים.


צילום מסך מתוך YouTube

מאסק צייץ בחשבון הטוויטר שלו בתחילה כי "גילינו כיצד לעצב חלק של חללית תוך שימוש ב-UI הולוגרפי" ולאחר כמה דקות כי "נפרסם בשבוע הבא וידאו בו נעצב חלק של חללית תוך שימוש במחוות ידיים ולאחר מכן נדפיס את החלק במדפסת טיטניום". למי שלא מכיר, הרעיון של UI הולוגרפי מככב בסרט Iron Man באמצעותו כוכב הסרט, טוני סטארק יכול לבצע פעולות שונות ולעצב חלקים אלקטרוניים שונים. בתגובה, צייץ אליו Jon Favreau, במאי הסרט Iron Man ושאל אותו האם הוא לקח את הרעיון מהסרט, התשובה של מאסק הייתה פשוטה: "כן, ראינו את זה בסרט והפכנו את זה למציאות, רעיון טוב!".

מאסק אמנם לא פירסם עדיין פרטים רבים בנוגע לפרוייקט המתקרב, אך הראש שלנו כבר מתחיל לעבוד והמחשבות על האפשרות שנהיה מסוגלים בעוד כמה שנים לעצב מוצרים שונים או להזיז דברים ממקום למקום באוויר באמצעות UI הולוגרפי – בהחלט מרגשת אותנו. נצטרך לחכות לשבוע הבא בשביל לראות כיצד מאסק יישם את הרעיון והאם זה ייראה באמת אותו הדבר כמו בסרט.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

הקשר שבין חדר השינה של בני הנוער לעולם האפליקציות

JustDelete.me: מחקו את עצמכם מהאינטרנט

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן