מבריטני ועד שאקירה: דירוג הזמרות המרוויחות ביותר בעולם

בריטני ספירס הרוויחה ב-2010 יותר מ-50 מיליון דולר, 64 מיליון דולר ליתר דיוק. השנה היא עשתה זאת שוב. זמרת הפופ בת ה-31 רשמה הכנסות של 58 מיליון דולר בשנה האחרונה, יותר מכל אישה אחרת בתעשיית המוסיקה – כך עולה מדירוג פורבס.

האלבום האחרון של ספירס, "פם פטאל", הגיע למעמד של אלבום פלטינה בארה"ב, וסיבוב ההופעות שלה אחראי לחלק נכבד מהכנסותיה. חוזי חסויות שונים וליין הבשמים שלה עם אליזבת' ארדן הוסיפו עוד מיליונים לקופתה. "אנשים אוהבים קאמבקים – בריטני מעולם לא סיימה את התקופה שלה כסופרסטארית", אומר מומחה השיווק סטיב סטאוט. עורך הדין לורי לאנדרו, שעזר להחתים את ספירס על חוזה התקליטים הראשון שלה כנערה, מוסיף כי "לבריטני יש יכולת מחשמלת שמחברת אותה לקהל על המסך ומחוצה לו, והאיכות הזו עוזרת לה לשמור על מעריציה הוותיקים והחדשים".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ספירס נמצאת בפסגה, עוקפת בקושי את המקום השני בדירוג, זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט, אשר הרוויחה 57 מיליון דולר. בדיוק כמו מלכת המזומנים של השנה, הכוכבת הרוויחה את מרבית הכנסותיה מסיבוב ההופעות שלה, אשר הכניס לקופתה מיליון דולר מדי ערב. היא הרוויחה לא מעט גם מחוזי חסות עם מותגים כמו קאבר גירל וסוני, ויש עוד לא מעט מזומנים בדרך: האלבום האחרון שלה, "RED" מכר 1.2 מיליו עותקים בשבוע הראשון לשחרורו בסתיו האחרון, הפתיחה הטובה ביותר של אלבום מאז 2002.

ריאהנה שלישית ברשימה עם 53 מיליון דולר. בנוסף לסיבוב הופעות ארוך ורצף מרשים של להיטים, היא מרוויחה גם מחוזי חסות עם ויטה קוקו וניוואה, כמו גם מחסות לבשמים. מספר 4 ברשימה, ליידי גאגא, מגיעה קרוב קרוב לריהאנה, כשהכנסותיה בשנה האחרונה נסקו ל-52 מיליון דולר, בעיקר הודות לסבבי ההופעות, מכירות האלבום שלה והבשם החדש פיים.

קייטי פרי סוגרת את החמישייה המובילה עם הכנסות של 45 מיליון דולר בשנה האחרונה. פרי היא המוסיקאית היחידה מלבד מייקל ג'קסון אשר הביאה חמישה סינגלים מאותו אלבום למקום הראשון במצעדים – וסיבוב ההופעות שלה "חלומות קליפורניה" הכניס כ-60 מיליון דולר.

"כל הנשים הללו הנפיקו להיטים גדולים בשנה האחרונה", אומר סטאוט. "גאגא… היא אייקון פופ בגלל היכולות שלה לקרוא את השוק. ריהאנה מצאה את האזור שבו היא יכולה להיות האלטר אגו של הילדה הטובה, וכך גם קייטי פרי. הנשים הללו שלטו לגמרי במצעדים בשלוש השנים האחרונות".

דירוג פורבס מסתמך על הכנסות הזמרות ממאי 2011 עד מאי 2012 ממכירות אלבומים, סיבובי הופעות, חוזי חסות ופרסומות, מוצרים נלווים ומיזמים אחרים. המספרים לא מתחשבים בתשלומי מס, דמי ניהול וכו'.

מבין הנשים המרוויחים בעולם המוסיקה, רק 8 נכנסות לרשימת 25 המוסיקאים המרוויחים ביותר שפורסמה במגזין פורבס. בדירוג הכולל נמצאת ספירס במקום ה-7 בלבד. הזמר המרוויח ביותר לשנת 2012 הוא הראפר ד"ר דרה, שהכניס בשנה האחרונה 110 מיליון דולר.

כתבות נוספות בנושא:

אלבום כסף: דירוג המוזיקאים המרוויחים ביותר בעולם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן