Forbes Israel Logo

מה יקרה לאייפון במקפיא? הפניות הכי מוזרות של לקוחות אפל

עובדי מחלקת שירות הלקוחות של אפל שומעים מדי יום דברים מוזרים מאוד מצרכניה של החברה. פורבס אסף עבורכם את השאלות והבקשות ההזויות ביותר של לקוחות אפל מהתקופה האחרונה. 

1. לקוחה שקיבלה אייפון במתנה ליום ההולדת התקשרה ושאלה: "מה זה המכשיר המוזר הזה? למה הוא הוא כל כך שטוח?" 

2. בחורה צעירה מתקשרת בבהלה: "האייפון שלי לא עובד!" מתברר שלדעתה "הדבר הדביק הזה על המסך" של המכשיר הוא הסיבה לכך שהוא התקלקל. ביקשה שהחברה תשלח נציג שיבוא להוריד לה את מה שהתברר כמדבקת המגן. 

צילום: רויטרס

3. לקוח התקשר לאחת מחנויות אפל ושאל מה מצבה של המנייה. 

4. לקוח התקשר ואמר שאינו מרוצה מהאייפון החדש שלו. הסיבה: "הקול של סירי לא נשמע כמו בפרסומת. הוא רובוטי מדי". 

5. אישה התקשרה למוקד תמיכה טכנית בפאניקה: "האייפון שלי נפל לתוך האסלה. מה אני צריכה לעשות?" 

6. לקוח שאל מה יכול להיות הנזק שיגרם למכיר אייפון שישאר לילה שלם במקפיא. 

7. לקוח התקשר לדרוש שאפל תחליף את מכשיר האייפד 3 שלו בגירסה חדשה יותר. לדבריו, הוא קנה את המכשיר לפני כ-8 חודשים ולא ציפה שהחברה תוציא גירסה חדשה תוך זמן קצר כל כך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.