מחקר: אל תאמינו למיתוסים – סקס לא עוזר לשרוף קלוריות

חשבתם שסקס יכול להוות תחליף ראוי לפעילות גופנית? תחשבו שוב. מחקר חדש מגלה כי המיתוס שלפיו פעילות מינית תשרוף לכם 300-400 קלוריות פשוט שגוי. לפי המחקר, המיתוס של "עשו סקס עד שתרזו" הוא אחד ממספר תפיסות לגבי משקל שפשוט לא עומדות במבחן המציאות. במקום 300-400 קלוריות, פעילות מינית שורפת, כך מתברר, כ-20 קלוריות בלבד.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

חוקרים באוניברסיטת אלבמה בבירמינגהם, ארה"ב, ערכו מחקר נרחב על מספר מיתוסים פופולריים לגבי הורדת משקל וגילו כי מרביתם שגויים. במקביל לתגלית לפיה סקס אמנם לא יעזור לכם להשיל ממשקלכם, גילו החוקרים כי עודף משקל – בייחוד אצל גברים – מביא בסופו של דבר לבעיות בין הסדינים. הקילוגרמים העודפים מביאים לשינוי בחילוף החומרים, אשר בתורו מחליש את יכולתו של הגוף לייצר את ההורמון הזכרי טסטוסטרון.


צילום: IngImage / ASAP

לפי מחקר שנערך באוניברסיטת באפלו, גברים בעלי משקל עודף באופן מוגזם חווים ירידה של עד 40% בייצור הטסטוסטרון, ולכך יש השלכות שליליות על הביצועים המיניים. המחקר מראה גם כי טסטוסטרון נמוך אצל גברים מקושר לעלייה במשקל, סוכרת ומחלות לב (יחד עם ביצועים מיניים מוצלחים פחות).

בכל דרך שבה מסתכלים על כך, הרעיון של המחקרים דומה: עדיף להישאר רזים, רק אל תצפו לשרוף את הקלוריות של הקינוח שאכלתם בארוחת הערב באמצעות התעמלות מתחת לשמיכה. אבל כשתצליחו לרזות בסופו של דבר, אתם יכולים לצפות להנאה מוגברת בתחום הזה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן