נעילה חיובית בוול סטריט על רקע הודעת הפד

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל בשעה זו בעליות שערים, על רקע הירידות בהן ננעל המסחר אמש ומגמה חיובית שנרשמה היום ברחבי העולם. את עיקר תשומת ליבם של המשקיעים מרכזת ישיבת הריבית של הבנק הפדרל המרכזי (הפד) אשר תסתיים היום, כמו גם המשך עונת הדו"חות במשק האמריקאי.

היום, כאמור, תנעל ישיבת הריבית של הפד ובסופה תפורסם הצהרת הריבית לחודש הקרוב. על פי מרבית ההערכות ראשי הפד לא צפויים לשנות את החלטתם מהחוד שעשבר, והצפי הוא להמשך מדיניות הריבית האפסית במשק האמריקאי גם בחודש נובמבר. הפרשנים בארה"ב מעריכים שורה של נתוני מאקרו מאכזבים אשר פורסמו בימים האחרונים לא תאפשר לפד להתחיל ולהעלות את הריבית במשק כבר בחודש הקרוב, והמהלך יאלץ להמתין עד לתחילת שנת 2016, להערכתם.

בעוד המשקיעים ממתינים לפרסום ההודעה המדוברת, המדדים המרכזיים בוול סטריט נסחרים בעליות שערים. מדד הדאו ג'ונס מתחזק בשעה זו ב-0.7%, מדד ה-S&P 500 עולה ב-0.7% גם הוא ומדד הנאסד"ק מוסיף 0.8% לערכו. 

צילום: thinkstock

בגזרת המניות, כאמור, ממשיכה עונת הדו"חות לעורר עניין. במוקד תשומת הלב עמדה היום ענקית הטכנולוגיה אפל, אשר פרסמה אתמול לאחר נעילת המסחר דו"חות רבעוניים חיוביים במיוחד אשר עקפו את התחזיות במשק. בשעה זו מניית החברה מטפסת בחדות ומוסיפה 2.9% לערכה. מניית עליבאבא הסינית, שזינקה אתמול עלר קע פרסום דו"חות חיוביים גם כן, מוסיפה לטפס גם בשעה זו – ומתחזקת כעת ב-2.1% נוספים. מנגד, מניית יצרנית רכבי הפאר פרארי (אשר הונפקה בבורסה רק בשבוע שעבר) פרסמה דו"חות מאכזבים, ובשעה זו המנייה נחלשת ב-3.9%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן