ספר חדש חוגג 15 שנה לתיק הבגט של פנדי

זה היה התיק שבגללו נשדדה קארי ברדשאו בסדרה "סקס והעיר הגדולה"; התיק שחיקוי שלו גרם לסמנתה, חברתה להיות מגורשת באחד מהפרקים הזכורים ביותר בסדרה, אך יותר מכל, זהו התיק שהחיה את בית פנדי, אשר עד להופעתו היה מנומנם מאוד. תיק הבגט של פנדי, שהגיח לעולם לפני 15 שנה, גרם לחובבות אופנה רבות לבזבז סכומי כסף לא קטנים ולאחרות להתקפי קנאה על חוסר היכולת להתהדר באחד כזה.
לרגל חגיגות יום הולדתו החליטה יוצרת התיק, סילביה ונטוריני פנדי, לאגד את כל גלגוליו השונים בתוך ספר מיוחד שייצא לאור בתחילת חודש יוני. כמו כן, לציון יום הולדתו של תיק הבגט, החליטו בפנדי גם להציע שוב למכירה את ששת הדוגמאות הפופולריות ביותר שלו. הספר, הנקרא "פנדי בגט", יציג לקוראים התייחסות מקיפה וממצה לכל מה שקשור בפריט האיקוני, כולל תמונות של 250 דגמים בשלל צבעים, גדלים וטקסטורות וכן עיצובים מיוחדים שנעשו על ידי אמנים כדוגמת ג'ף קונס, דמיאן הרסט וריצ'ארד פרינס.
בנוסף, הספר יכלול גם מאמרים מאת עיתונאית האופנה המפורסמת דנה תומאס והשחקנית שרה ג'סיקה פרקר, אשר גילמה את דמותה של קארי ברדשאו בסדרה "סקס והעיר הגדולה", שלקחה חלק בהפיכתו של תיק הבגט לפריט חובה בארונה של כל חובבת מותגי יוקרה ברחבי העולם. בספר מופיע גם שיר, אותו כתבה על התיק הסופרת היפנית בננה יושימוטו, בשם "חבר קטן".

 

 צילומים: bagbistro.com

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן