Forbes Israel Logo

גוגל בחרה את האפליקציות הטובות ביותר של 2014 – ויש גם נציגות ישראלית

 

Google Play, חנות האפליקציות של גוגל, המיועדת למערכת האנדרואיד של החברה, היא חנות האפליקציות הגדולה בעולם. בחנות ניתן למצוא יותר ממיליון אפליקציות, יותר מכל חנות אפליקציות אחרת נכון להיום. מבין מאות אלפי האפליקציות שמוצעות ב-Google Play בוחרת מדי שנה גוגל את האפליקציות הטובות ביותר לדעתה, ומציגה אותן לקהל הרחב. השנה, מככבות ברשימה 3 אפליקציות ישראליות.

3 ישראליות ברשימת הטובות ביותר של גוגל

מקור: Samba

גוגל בחרה את האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2014, כשהבחירות (75 אפליקציות) מחולקות לפי קטגוריות. כאמור, בין עשרות האפליקציות שנבחרו, נמנו 3 שפותחו על ידי חברות ישראליות. האפליקציה הישראלית הראשונה שנבחרה היא אפליקציית Samba. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לא רק לצלם ולשתף סרטוני וידאו בזריזות ובקלות, אלא גם לצפות בתגובה האמיתית והראשונית של חבריהם בעת הצפייה. לאחר שהמשתמש מצלם את הסרטון שלו, הוא משתף אותו עם חבריו הקרובים בהנפת אצבע אחת.

כשמשתמש אחר מקבל את הסרטון, מתחילה המצלמה הקדמית לצלם את תגובתו, שנשלחת בחזרה אל יוצר הסרטון המקורי. זאת כאמור, במטרה לשתף את התגובה האמיתית והראשונית שלו. Samba נוסדה ב-2013 על ידי ברק חכמוב, שי ארליכמן, רונאל מור ואורן מאירי. מאז השקתה היא הורדה ב-Google Play בין 50 ל-100 אלף פעמים. האפליקציה חינמית.

האפליקציה השנייה היא Facetune. שמאפשרת לכל המשתמשים, גם כאלה שאין להם ניסיון מקצועי בעריכת תמונה, להגיע לתוצאות האידיאליות עבור עורך תמונה בסמארטפון. מאחורי הקלעים, הטכנולוגיה אותה מציעה האפליקציה מאפשרת להבדיל בין החלקים השונים בתמונה, וכך למעשה לבצע עריכות הרבה יותר מדוייקות, גם על גבי המסך הקטן.

האפליקציה עצמה מציעה מגוון רחב של פיצ'רים ואפשרויות עריכה שונות, הכוללות אפשרות להלבנת שיני המצולם, החלקת עור הפנים, העלמת פצעים, שומות ואפילו פירסינגים, הדגשה של אלמנטים מסויימים בתמונה כגון ריסים, נמשים וכדומה, אפשרות להחלפת צבע עיני המצולם, הסרה וצביעה של שיער ועוד. כמובן שלצד האפשרויות הללו, החברה מציעה גם מספר פילטרים ואפקטים, הכוללים מסגרות תמונה, שינוי התמונה באמצעות "החלפת" עדשת המצלמה, הוספה או הפחתה של אור וכדומה. האפליקציה, שמחירה כ-11 ש"ח, כבר הורדה בין 100 אלף לחצי מיליון פעמים.

האפליקציה השלישית היא Money Tracker המפותחת על ידי BillGuard. מדובר למעשה באפליקציה שמרכזת ומנטרת את חשבונות הבנק והאשראי שלכם ויודעת לדווח על תנועות חשודות. האפליקציה מציגה את היתרות בחשבון, יודעת לחלק את ההוצאות לקטגוריות שונות על מנת לעזור לנו לבין על מה אנחנו מבזבזים יותר כסף וחכמה מספיק להתריע בזמן אמת על משיכת כסף מכספומט שלא על ידכם על בסיס מיקום שונה של הכספומט ומכשיר הסמארטפון שלכם. האפליקציה זמינה להורדה בחינם.


מקור: Facetune

אז מי עוד ברשימה המלאה? בקטגוריית הפרודוקטיביות נבחרו מקלדת ה-SwiftKey הפופולארית וכן Wunderlist: To-Do List & Tasks, IFTTT, Sunrise Calendar, Todoist: To-Do List, Task List, Mailbox, Offtime – Life Unplugged, Rundavoo, Money Tracker by BillGuard, SlideShare Presentations, Strive.

בקטגוריית החינוך והלמידה נבחרו TED, Lumosity, Duolingo, Craftsy Classes, Monki Chinese Class, Child Mode & Time Education, Amazing World Atlas.
בקטגוריית הבידור נבחרו Hulu, Comedy Central, Disney Movies Anywhere, DramaFever, 5by, Dailymotion ובקטגוריית החדשות והתוכן נמצאות האפליקציות של Yahoo News Digest, BuzzFeed, Economist, CNN, New York Times ו-Watchup.

בקטגוריית המוסיקה והאודיו נבחרו Shazam, Pandora,, iHeartRadio, Afterlight, Musixmatch Music Player Lyrics, djay 2, TuneIn Radio, Soundhound ועוד.
בקטגוריית הכושר והבריאות בחרה גוגל את Onefootball, Golfshot, Univision Deportes, 7 Minute Workout ו-Google Fit. חובבי וחובבות השופינג יגלו את האפליקציות Wish ו-Groupon וחובבי הצילום יאהבו את Over, EyeEm, Facetune, Carousel, Video College Marker.

בקטגוריית האפליקציות החברתיות, זכו Timehop, OKCupid, Secret, LINK – with people nearby, Frontback.

אז מה דעתכם על הבחירות של גוגל? מהי הפייבוריטית שלכם?

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

באיחור אופנתי: פיירפוקס בדרך ל-iOS

הסטארטאפ הישראלי Anagog מגייס מיליון דולר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן