Forbes Israel Logo
מוצרי הארי פוטר. צילום: Shutterstock
מוצרי הארי פוטר. צילום: Shutterstock

חנות הארי פוטר בניו יורק תפתח את שעריה ללקוחות בחודש יוני

החנות ממוקמת ברחוב ברודווי וכוללת שלוש קומות עמוסות במוצרים מקוריים מסדרת הסרטים, פינות משחק אינטראקטיביות ואפליקציות להתאמת אביזרים באופן אישי

אם התחסנתם ותכננתם חופשה קסומה במיוחד לחו"ל, תוכלו להנות בקרוב מהעולם המופלא של הארי פוטר ולבקר בחנות חדשה שתיפתח בניו יורק ב-3 ליוני. תאריך פתיחת החנות תוכנן במקור לחודש נובמבר הנוכחי, אך הפתיחה נדחתה בשל התפשטות הקורונה בעיר.

חנות הנושא ממוקמת ברחוב ברודווי, והיא כוללת שלוש קומות עמוסות מוצרים נלווים לרכישה וכן אביזרים ומוצרים שהיו בשימוש בסדרת הסרטים המקורית וגם בסדרת הבת – "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". המתחם המכושף מחולק ל-15 קטגוריות מוצרים שונות, כשכל אחת ממחלקות החנות מעוצבת בקפידה במטרה להנגיש ללקוחות ולמבקרים מעט מעולם הקסם והפנטזיה.

חלק משמעותי לא פחות בחוויית הקנייה הוא הפן העיצובי. ניכר כי בעיצוב החנות לקחו בחשבון כי אנו חיים בעידן הרשתות החברתיות, ולכן דאגו לפיזור נרחב של נקודות צילום פוטוגניות, שישמשו את קהל הלקוחות וימשכו בתוך כך לקוחות נוספים.

הדגש – חוויה מותאמת אישית

החנות החדשה שמה דגש גם על חווית קנייה אינטראקטיבית. בחנות יוצבו מספר עמדות טאבלט במחלקות השונות, ועליהן אפליקציות שיוכלו להתאים ללקוחות מוצרים שונים לפי המאפיינים הייחודיים שלהם, כמו התאמת שרביט אישית. כמו כן, יוכלו הלקוחות לרכוש פריטי לבוש מותאמים, חטיפים וממתקים, בובות וצעצועים ועוד.

בחנות יפוזרו גם עמדות משחקי וידיאו שיהיו פתוחות לשימוש הקהל הרחב, בהם יוכלו המבקרים להתנסות במשחקי מציאות מלאכותית ולדמות חוויות מעולם הקסמים כמו סימולציית רכיבה על מטאטא, קרב מול "אוכלי מוות" ועוד.

הדמיית החנות שצפויה להיפתח בניו יורק. צילום: Warner Bros
הדמיית החנות שצפויה להיפתח בניו יורק. צילום: Warner Bros

החוויה לא תישאר רק בתחומי העולמות הווירטואליים. בקומות השונות יוצנעו גם חפצים ורמזים ממשיים שיסייעו ללקוחות להגיע לחלקים נסתרים בחנות, שם יוכלו לצפות בסרטונים נדירים הכוללים סצנות מאחורי הקלעים, וכן למצוא דמויות ומוצרים שונים וסודיים.

"רמת הירידה לפרטים מבחינה אמנותית ועיצובית בחנות תייצר חווית קנייה שונה וייחודית", אמרה שרה רוטס, מנהלת חווית לקוח בענקית הקולנוע האחים וורנר, והוסיפה: "בחנות יש מעל לאלף מוצרים ואביזרים מקוריים שנעשה בהם שימוש בסדרת הסרטים המצליחה, ויש בה גם פינות רבות ופוטוגניות שיכולות לשמש את הלקוחות כדי לצלם תמונות ולייצר זיכרונות מהחוויה הבלתי נשכחת. אין ספק שכל מעריץ ימצא פה מוצר שמתאים לו בדיוק".

תמונת הכתבה: Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.