Forbes Israel Logo

המגן: Adallom הישראלית מגייסת 15 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Adallom, המפתחת פתרון להגנה על מידע העובר דרך אפליקציות ה-SaaS השונות של הארגון, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בגובה 15 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן הון הסיכון Index Ventures, בהשתתפות קרן הון הסיכון Sequoia Capital והמשקיע הפרטי זוהר זיאספל, איש העסקים ומבעלי קבוצת רד-בינת. זהו סבב הגיוס השני של החברה, לאחר שבדצמבר 2012 גייסה בסבב גיוס ראשון 4.5 מיליון דולר מ-Sequoia Capital וזיאספל.

תגביר את מאמצי הפיתוח בישראל

Adallom הוקמה ב-2011 על ידי אסף רפפורט, עמי לוטבק ורועי רזניק, כאשר לשלושה עבר עשיר בתחום האבטחה, שכן שירתו ביחידת 8200, היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין והינם בוגרי מסלול תלפיות. Adallom ממוקמת ברמת החייל, תל אביב ובסניף אמריקאי נוסף הנמצא במנלו פארק, קליפורניה. המוצר שפיתחה מתמקד גם הוא בתחום האבטחה ומיועד לארגונים.

״אפליקציות SaaS הפכו פופולריות מאוד ונמצאות בשימוש רחב בארגונים, בעיקר מפני שהן כל כך נוחות.״ סיפר לגיקטיים רועי רזניק, סמנכ״ל הפיתוח של Adallom. ״אך הבעיה הגדולה ביותר מבחינת הארגונים, היא שאין להם כל שליטה על האפליקציות הללו או על התעבורה שנעשית בהן, בעיקר מכיוון שהאפליקציות הללו כל כך נגישות בכל מצב ומכל מכשיר. למעשה, הארגונים איבדו פיצ׳רים של אבטחת מידע, המוחלים על אפליקציות תוך ארגוניות בדרך כלל, כל עוד הרשת נמצאת בשליטת הארגון״.

אבטחת מידע על אפליקציות SaaS

רפפורט, המכהן כמנכ"ל החברה הסכים בעבר להסביר במספר מילים מועט על המוצר אותו מפתחת החברה. הוא ציין כי מדובר בפתרון ייחודי להגנה על המידע הרגיש בארגון, המתחשב בטכנולוגיות והאיומים המתפתחים במהלך השנים האחרונות. מכיוון שהעובדים משתפים מידע בתוך ומחוץ לארגון עם שותפים ולקוחות, המידע זורם בצורה לא מבוקרת – אך בזכות הטכנולוגיה של Adallom, המידע זורם בצורה חכמה ומאובטחת בשני האפיקים הללו, כך שהוא אינו נפגע והארגון יכול להיות עם יד על הדופק ולקבל התראות לגבי דליפות או פריצות אליו.

רזניק הוסיף כי ל-Adallom יש רשת ענפה של שרתי פרוקסי, אשר מתעלת את התעבורה של אפליקציות ה-SaaS השונות בארגון בצורה שקופה למשתמש, וללא כל התקנה בצד הלקוח, אלא קונפיגורציה של Adallom המתבצעת בצד השרת על האפליקציה עצמה. ״התקנת הפתרון נעשית באמצעות אינטגרציה עם תהליך ה-Authentication בצד השרת. אם ניקח את אפליקציית GMail לדוגמא, מדובר בפתרון מאוד נוח אבל הארגון לא מסוגל לראות אם מישהו תוקף את שם המשתמש ולהגיב בהתאם״.

״באמצעות הפתרון שלנו, במקרה של פריצה לאחד מהחשבונות הארגון יכול לעשות Damage Control ולראות מה בדיוק נגנב, ולחסום את אותו החשבון בכדי למנוע נזקים נוספים.״ הוסיף רזניק. לשאלה היכן יושקע הכסף, סיפר רזניק כי: ״אנחנו מתכוונים להגדיל את מאמצי המחקר והפיתוח שלנו בארץ, ולהגדיל בו זמנית את מאמצי השיווק והמכירות בארצות הברית באופן משמעותי״.


לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: כך ייראה ממשק המשתמש בגלקסי הבא

עוד בגיקטיים: האדם הראשון שזכה ליד ביונית מהדור החדש הוא חייל אמריקאי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.