Forbes Israel Logo

מלחמת אחים: הדרמה המפתיעה שיצר טראמפ במשפחת קושנר

ב-8 בנובמבר, בזמן שכל העולם נשא עיניו לעבר לניו־יורק, שם המתינו שני המועמדים לנשיאות ארה"ב לתוצאות הבחירות, עלה ג'וש קושנר, אחד האנשים המקושרים ביותר במנהטן ומייסד קרן ההון סיכון Thrive, על טיסה לסן פרנסיסקו. כמה שעות לאחר מכן אחיו וחברו הטוב ביותר, ג'ארד קושנר, יחווה את אחת החוויות הפוליטיות המרעישות בהיסטוריה של ארה"ב, לצדו של חתנו דונלד טראמפ.

הכתבה המלאה מופיעה בגיליון מאי של פורבס ישראל

לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645 או לחצו

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק

קושנר, שלמרות הקרבה המשפחתית לא הצביע לטראמפ, ציפה שעד לנחיתתו הניסוי הפוליטי של המיליארדר המוחצן כבר ייכנס להיסטוריה כאיזשהו אגו־טריפ חולף. לפני שטראמפ החליט להתמודד לנשיאות, היה לקושנר כל מה שגבר שאפתן בן 31 מאחל לעצמו – קרן הון סיכון בשווי 1.5 מיליארד דולר שהתבלטה בזכות השקעה מוקדמת באינסטגרם, שורה של סטארט־אפים שהצליחו, בין השאר, הודות לליווי צמוד שלו, וחיים רחוקים מאור הזרקורים, אפילו בזמן שהוא יוצא עם דוגמנית העל קרלי קלוס.

היה לו כל מה שגבר שאפתן בן 31 מאחל לעצמו | צילום: Hubert Burda Media flickr

ההשתתפות של טראמפ בבחירות פגעה בחלק ניכר מההישגים הללו. התקשורת והפפראצי התערבו בחיי המשפחה ופרסמו ידיעות שקישרו את קושנר לדברים שרוב הקהילה הטכנולוגית מואסת בהם. וכך, בעודו חוצה את המדינה במחלקת תיירים, דבוק אל מסך הטלוויזיה הקטן, ההקלה שלה ייחל הלכה והתפוגגה, יחד עם תקוותיה של הילרי קלינטון. "הייתי מופתע", מודה קושנר, "אבל לא מופתע כמו שהיו שאר הנוסעים במטוס".

בזמן שאחיו ג'ארד חגג את הניצחון יחד עם אשתו איוונקה, שיחסיה עם ג'וש קרובים כל כך עד שהוא מרגיש שהיא יותר אחותו מאשר גיסתו, הוא עצמו נחת לתוך סיטואציה גרועה הרבה יותר מזו שעזב בשדה התעופה. הקרקס המפלג שיצר טראמפ היה בדרכו לבית הלבן, עם ג'ארד כיועץ בכיר ובעל גישה מלאה אל אוזנו של הנשיא החדש.

"זהו לא סוד שערכים ליברליים הדריכו אותי במהלך חיי ושתמכתי במנהיגים פוליטיים שחלקו איתי את אותם הערכים", אומר קושנר, "אבל לאף מפלגה פוליטית אין מונופול על האמת ועל רעיונות מועילים עבור המדינה שלנו. חשוב להיות בעל ראש פתוח וללמוד מדעות שונות".
במהלך השבוע שלאחר הבחירות קיים קושנר פגישות אישיות עם כמעט 100 עובדים של קרן Thrive ושני סטארט־אפים, שאותם ליווה באותו הזמן. אנשים היו עצובים, מתוסכלים, מודאגים וכועסים. "בדיוק כמו שג'ארד הוא המשפחה שלי, אני מרגיש אחריות דומה לכל העובדים בחברות שלי", מבהיר קושנר.

בקרת נזקים

גם לחברות שבהן קושנר השקיע. "ג'וש הגיע ואמר לי ‘אין לי שום קשרים אישיים לממשל הזה. אני לא אחראי לפעולותיהם ולא אוכל להשיג לכם טובות מיוחדות'", נזכר סטיוארט באטרפילד, מנכ"ל חברת Slack. "תסתכלו עליי כעל אותו אדם פשוט שהשקיע בחברה שלכם".

מדיניותו של טראמפ בנוגע לוויזות ולהגירה היתה מקוממת במיוחד. "המדיניות הזו משפיעה על היכולת של חברה טכנולוגית להצליח או להיכשל בטווח הארוך", אומר ארון לוי מנכ"ל חברת Box וחברו של קושנר. "היתה תגובה עקבית ומהירה מהתעשייה רק בגלל ההרסניות שיש במדיניות הזו כלפי העובדים, הלקוחות, הקהילות וה'מותג' שיש למדינה".

החברה שבה קושנר היה צריך להרגיע את הרוחות במיוחד היתה גם אחד ההימורים הגדולים של קרן Thrive. בשנת 2013 שימש קושנר כמייסד שותף ל־Oscar, חברת ביטוח בריאות שנוסדה תחת חסותה של רפורמת ObamaCare. החברה גייסה כ־720 מיליון דולר, ושוויה עמד על כ־2.7 מיליארד דולר. כזכור, טראמפ העביר את השנה החולפת בהבטחות שיביא לחיסול הרפורמה, מה שהוביל את חברת Oscar לקיים פגישה עם 450 העובדים שלה ולדון בהמשך פעילותם בחברה, לאחר ניצחון טראמפ.

בחלוף 100 ימים למינויו של טראמפ לנשיא ארה"ב, מצבו של קושנר החמיר. המפלגה הרפובליקנית נכשלה בביטול והחלפת ObamaCare, מה שהביא לניצחון "על הנייר" עבור Oscar. אבל טראמפ הודיע מיד כי בכוונתו להפעיל מכבש לחצים איטי וכבד, תוך שהוא מבטיח בטוויטר: "ObamaCare תתפוצץ, וכולנו נתאחד ונרכיב ביחד רפורמת בריאות נפלאה עבור העם. אל תדאגו". זה השאיר את קושנר, שכבר תכנן להרחיב את Oscar, בעמדת המתנה לא ברורה. בתחילת מאי הצליח טראמפ להעביר בבית הנבחרים את ההצעה לביטול חלקים נרחבים מרפורמת הבריאות של קודמו.

כך נולדה לה יריבות אחים שלא היתה מביישת את במות הוליווד: האח הצעיר, שהשתתף במצעד הנשים בוושינגטון ועזר להוביל את הקבוצה שניהלה את הסטארט־אפ המבטיח בעידן ObamaCare, והאח המבוגר, שעוזר למפלגתו של טראמפ להביא את עידן ObamaCare לסיומו.

אני לאחי ואחי לי?

"ג'ארד ואני עדיין מדברים בכל יום", אומר קושנר, אבל לא מרחיב בנוגע לנושאי השיחות והדינמיקה המשפחתית שנוצרה. האחים קושנר הם בין הדמויות בעלות ההשפעה המשעממות ביותר שהיו באמריקה אי פעם. בחיפוש אחר תגובה מג'ארד, קיבלנו אימייל תפל שבו נכתב: "למדתי כל כך הרבה מלהתבונן בג'וש מפתח ובונה את Thrive. השתמשתי בהרבה מהדברים האלה בעסקים שלי, ואני פועל כדי להביא עוד רעיונות חדשים מהמגזר הפרטי אל הממשלה".

ועדיין, כל אח קטן ושאפתן יוכל להזדהות עם ג'וש. ג'ארד קושנר הפך בגיל 36 לאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם, תוך שהוא מקבל את כל ההזדמנויות שהביאו אותו למצב הזה.

הוא קיבל את ה"מפתחות" לעסק המשפחתי מאביו צ'ארלס, שבאותו הזמן נכנס לכלא על תרומות לקמפיין בלתי חוקי, העלמת מס וסחיטת עד. נוסף לכך, ג'ארד קיבל את ה"מפתחות" לקמפיין הנשיאותי מחותנו, כשעסק בניתוח הנתונים, שבסופו של דבר, השיגו לטראמפ את כרטיס הכניסה לבית הלבן.

כפי שעושים רבים שיורשים מיליארדי דולרים, ג'וש החליט להגיע להישגיו בזכות עצמו וויתר על "כס המלוכה" כדי ליצור משהו עצמאי וחדש. "Thrive עשתה את אחד המסלולים הקצרים ביותר מרגע הקמתה ועד שצברה מוניטין והשקעות איכותיות", אומר משקיע ההון סיכון, המיליארדר מארק אנדריסן. קושנר תמך בכמה מהסטארט־אפים המצליחים ביותר שקמו בעשור האחרון: Twitch ,Warby Parker ,GitHub ,Spotify ,Stripe ו־Slack, וזאת בנוסף לאינסטגרם. הוא גם היה מייסד שותף ומפתח בחמש חברות נוספות, מ־Maple (חברה שמשווקת אוכל מוכן) ועד ל־Capsule (בית מרחקת דיגיטלי).

"ג'וש מלכלך את הידיים שלו ומבין את הדרך שיש לעשות. מייסדים אוהבים את זה, והוא מגיע לעסקאות מאוד תחרותיות", מספר דניאל אק, מנכ"ל Spotify. קווין סיסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, קורא לקושנר "יזם מטורף שעסקאותיו נוגעות רק במקרה לקרנות הון סיכון".
ואף על פי שלא עשה אף פעולה מקצועית או פוליטית, הוא עדיין חטף מכה קשה לאחר מינויו של טראמפ, כי בניגוד לשותפיו העסקיים של טראמפ, קושנר לא מקבל שום דבר מהצד. למעשה, זה אף יותר גרוע. חברת Oscar, שתלויה ברכישות ביטוחי חובה, נמצאת תחת הכוונת של טראמפ, כאשר אחיו ג'ארד לצדו.

יותר חשוב ממוניטין

קושנר רגיל לנהל מהשטח. בבוקר קר בחודש מרץ, לפני שסופת שלג היכתה בניו־יורק, הוא יצא ממשרדי Thrive והחל בסיורים היומיים שלו. תחילה עצר ב־Oscar, שאליה הגיע תוך 20 שניות דרך גרם מדרגות אחורי. קושנר נראה מחוספס, לבוש בשחור, ועיניו אדמומיות עקב ניתוח לייזר שעבר לאחרונה. הוא הולך לבדוק שהכל בסדר עם המנכ"ל מריו שלוסר, אומר שלום לג'ואל קליין, מנהל המדיניות של Oscar, ונעלם דרך דלת שירות. לאחר מכן הוא עושה את דרכו לקומה אחרת, כדי לדבר עם ריאן וויליאמס, מנכ"ל Cadre, שהיא פלטפורמת הנדל"ן המסחרי העולה של קושנר. Cadre מדגישה את המורכבות של חייו המקצועיים: הוא הקים אותה עם ג'ארד בעזרת כספים שגייס מאחד מאויביו הגדולים של טראמפ, ג'ורג' סורוס. מעבר בדלת חירום, גרם מדרגות נוסף, והוא שוב במשרדי Thrive.

כל זה מתרחש בבניין Puck ההיסטורי, בן 131 השנים. חברת הנדל"ן של משפחת קושנר קנתה את הבניין בשנת 1987. אחד הדיירים הראשונים שלהם היה מגזין Spy, שבמהלך שנות ה־80 לעג לטראמפ וכינה אותו "וולגרי קצר אצבעות". ג'וש, ששם עצמו במרכז הנכס הזה, הפך את Puck לקמפוס טכנולוגי. Puck הוא אחד מהקשרים העסקיים המעטים שישנם בין קושנר לבין משפחתו. ג'ארד וג'וש (ביחד עם שתי אחיותיהם – ניקול ודארה) גדלו למשפחה עשירה בליווינגסטון, ניו ג'רזי. הם אוהדי כדורסל שהגיעו מבית ספר יהודי להרווארד בכוונה להצטרף לעסקי המשפחה. אבל כשג'ארד השתלט על אימפריית העסקים המשפחתית, ג'וש היה עדיין בלימודים. שותפו לדירה, ריד ריימן, מספר שלא משנה כמה מאוחר היה הולך קושנר לישון, הוא תמיד היה קם ללמוד ולעבוד על הפרויקטים שלו בשבע בבוקר.

קושנר הפך את Puck לקמפוס טכנולוגי | צילום: Edan, Janine and, flickr

קושנר דחה הזדמנות ללימודים בבית הספר למינהל עסקים בהרווארד כדי לעבוד שנה בגולדמן זאקס, אך נרשם בסופו של דבר בשנת 2009. הוא החל להתעניין בקרנות הון סיכון, תוך שהוא מוותר על התמחות קיץ מסורתית כדי להשקיע בפרויקטים Kickstarter ו־GroupMe.

הוריו של קושנר לא ידעו מה לעשות בעניין. "במהלך שלוש השנים הראשונות אמא שלי חשבה שפשוט תיקנתי מחשבים", מספר קושנר, אבל אז הוא תפס את תשומת לבו של ג'ואל קטלר, מייסד שותף של General Catalyst Partners, שממוקמת ממש מחוץ לקמפוס של הרווארד. קטלר שכנע אותו להקים קרן. "אמרתי לכולם שאם הם לא יתנו כסף לבחור הצעיר הזה הם פשוט משוגעים", אומר קטלר, "ואם זה לא יעבוד, אני אגרום לזה לעבוד".

בסופו של דבר לא היה בכך צורך. קושנר השיק את Thrive בשנת 2010 בעזרת 5 מיליון דולר שגייס מחבריו ובני משפחתו, ולאחר מכן הגיעו 40 מיליון דולר נוספים מאוניברסיטת פרינסטון ותרומות אחרות.

במהרה הוא החל לעשות כמה הימורים חכמים על Harry's ,Warby Parker ו־Instagram. האחרונה היתה הימור מוצלח במיוחד. ההשתתפות בסבב הגיוס של אינסטגרם ב־2012, לצד קרנות ההון סיכון הגדולות Sequoia ו־Greylock, שמה את Thrive על המפה. "קושנר השקיע את זמנו באינסטגרם שנה לפני שהשקיע שם כסף", אומר המנכ"ל סיסטרום. "החשיבה האסטרטגית שלו היתה שווה הרבה יותר מהייחוס של החברה שלו". בסוף סבב הגיוס אינסטגרם הוערכה בכ־500 מיליון דולר. כמה ימים לאחר מכן, פייסבוק קנתה אותה תמורת מיליארד דולר. "זה היה רגע מכריע", מוסיף קטלר, "היה קרב מלוכלך כדי להשיג את העסקה הזאת, והמייסדים אמרו שלא משנה מה, ג'וש יהיה בסופו של דבר חלק מהתאגיד".

לזכות באוסקר

Thrive המשיכה לגדול. ב־2012 הצליחה לגייס 150 מיליון דולר, ב־2014 עוד 420 מיליון דולר וב־2016 הוסיפה לקופתה עוד 715 מיליון דולר. כל אלה ניפחו את הקרן שלה ל־1.5 מיליארד דולר. כל זה, עוד לפני שהחזירה למשקיעים סנט אחד. "אנחנו מסתכלים איך צוות Thrive רואה עסקאות, מנתח עסקאות, מנצח עסקאות ואת הערך שהם מוסיפים ליזמים", אומר אנדי גולדן, שניהל תרומה מפרינסטון בסך 22 מיליארד דולר.

Thrive לוקחת חלק פעיל בחברות שבהן היא משקיעה ועוזרת להן במציאת כישרונות, יצירת קשרים, עיצוב מוצרים וגיבוש אסטרטגיה פיננסית. "האנשים האלה עושים את שיעורי הבית שלהם כמו שצריך – הם מציעים תמיכה כשאתה זקוק לה, וגם יודעים לזוז מהדרך כשצריך", מעיד אריק גנדרסן, מנכ"ל Mapbox, פלטפורמה למפות שגייסה לאחרונה 50 מיליון דולר מ־Thrive ומחברות נוספות. "אנחנו רואים אותם יותר כעמיתים. כל קרן הון סיכון מנסה למקם עצמה כשותפה וחברה שלך, אבל הדינמיקה הזאת קורית לעיתים נדירות", אומר ניל בלומנטל, מייסד שותף ב־Warby Parker.

גם Thrive עצמה רוצה להיבנות, כמו חמש החברות שעזרה לבנות. "ישנן שלוש דרכים לעשות קאמבק", אומר קושנר. "אתה יכול ליצור משהו שאף אחד עוד לא יצר, אתה יכול לגלות משהו לפני כולם או שאתה יכול לקבל גישה למשהו שלמעט מאוד אנשים יש אליו גישה".

חברת Oscar היתה ניסיונו של קושנר לזעזע את תעשיית ביטוחי הבריאות היציבים באמצעות טכנולוגיה – למצוא אלטרנטיבה יעילה יותר ולהחליף עבודת ניירת מסובכת בממשק פשוט המזכיר אינסטגרם. הרעיון היכה בקושנר ב־2012, בזמן שניסה לפענח טופס ביטוח, לאחר שנקע את קרסולו. הוא שוחח על העניין עם מריו שלוסר, מייסד שותף ב־Vostu, אחת מהחברות שקושנר התעניין בהן כאשר למד בהרווארד.

רפורמת ObamaCare נראתה הדרך הטובה ביותר כדי להיכנס לשוק. הם חשבו שמוצר שנעשה באיכות גבוהה ובצורה ידידותית למשתמש יוכל לשגשג תחת רפורמת הבריאות החדשה, שבה אנשים משווים ובוחרים תוכניות ביטוח. שלוסר וקווין נאזמי, בוגר מייקרוסופט, התגייסו לעבוד על המוצר, בזמן שקושנר ו־Thrive התמקדו באופן רחב בשיווק ובמיתוג.
העבודה לא היתה פשוטה. בעוד סטארט־אפים כמו אובר ו־Airbnb עקפו בקלילות את החוקים המקומיים, ענף ביטוחי הבריאות היה מעוגן היטב בחקיקה מדינתית משמעותית יותר. Oscar נדרשה לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום, לנווט תהליך ארוך של קבלת אישורים ולהשקיע לא מעט כסף.

הרשת של קושנר והמוניטין הגובר שלו סייעו להשיג מימון של כ־40 מיליון דולר מגופים, כמו General Catalyst וקרן ההון סיכון Khosla. שלוסר צוחק כשהוא נזכר במפגש מוקדם, שבו תיאר קושנר את הנאיביות של Oscar כנכס שאפשר לה לראות את עסקי הביטוח דרך "משקפיים חדשים". כעבור שנה הם גייסו עוד 30 מיליון דולר. אחר כך הגיעו עוד מנות של 80 מיליון דולר, 145 מיליון דולר, 33 מיליון דולר והסכום הגדול – 400 מיליון דולר מקרנות, כמו Google Capital ו־Fidelity. בפברואר 2016 הוערך שווי החברה ב־2.7 מיליארד דולר.

ניהולו של העסק בפועל כבר היה אופרה אחרת. מתברר כי יצירת חוויית משתמש שתעבור בצורה חלקה היתה החלק הפשוט. בניית רשתות בריאות, משיכת לקוחות וניהול עלויות גבוהות של המטופלים היו עסק יקר. Oscar הפסידה 120 מיליון דולר ב־2015 ו־205 מיליון דולר ב־2016. יש לה עדיין מזומנים בחשבון הבנק, אבל המצב לא מדהים. כמו רפורמת ObamaCare עצמה, קושנר ו־Oscar צמצמו את הציפיות. החברה יצאה משווקים המפסידים כסף והתמקדה בשלושה אזורים עירוניים ־ ניו־יורק, סן אנטוניו ולוס אנג'לס.

בעוד שב־Oscar ראו בכישלון הראשוני לביטולה של ObamaCare חדשות טובות, היה ברור שהבעיות לא יפתרו, ובשלב כלשהו הרפורמה תחוסל. לכן בחברה כבר עשו את השינויים הנדרשים להתמודדות במציאות ללא רפורמת הבריאות. התקווה היתה שהטכנולוגיה המפוארת של המוצר החדש תוביל לעסקאות עם חברות ענק, כשהמטרות המרכזיות הן חברות Google ו־Fidelity. אבל עסקים שונאים אי ודאות, ו"ארגז החול" שבו משחקת Oscar הוא כרגע אחד הפחות בטוחים באמריקה.

דומים אבל שונים

יש דבר אחד שמשותף לקרן ההון סיכון Thrive ולממשלת טראמפ, והוא ההעדפה לעבוד עם אנשים שהם כבר מכירים ושיש ביניהם אמון. מבט קצר מסביב לשולחן בפגישת ההשקעות של Thrive מספר את כל הסיפור. כל הנוכחים מתחת לגיל 40, וכולם מחקים את ה"מדים" של קושנר: סוודר, ג'ינס כהים ונעלי סניקרס. בעוד הנוכחים נבדלים זה מזה בגזע ובמין, כולם מגיעים מאוניברסיטאות עילית. "בהחלט נקטנו בגישת 'בואו ניקח את החברים הכי חכמים שלכם'", אומר קושנר.

התוצאה היא חבורה מוזרה למדי. נביל מאליק עזר ל־G3 לייעל את היינץ. מיילס גרימשו היה בקרן הגידור Bridgewater בזמן שקארים זכי הגיע מ־Blackstone, ג'וש מילר סייע להפעיל את המערך הדיגיטלי של אובמה, ג'ארד ויינשטיין, מנהל התפעול הראשי, שימש כעוזרו האישי של ג'ורג' וו. בוש בבית הלבן, ליז טראן טיילה בעולם תוך כדי שהיא מממנת את טיוליה כיועצת משאבי אנוש מרחוק וכריס פאיק, חבר של קושנר מהרווארד והעובד הראשון שנשכר, הסתובב ועבד בניו־יורק. "הייתי יועץ בתחום המדיה החברתית, כלומר בעצם הייתי מובטל".

קושנר יושב בראש שולחן השיש, ידיו שלובות מתחת לסנטרו, שעון שחור של סווטש על פרק ידו האחד, וצמיד קבלה אדום על השני. כרגיל, הוא מקשיב יותר ממה שהוא מדבר, בזמן שהנוכחים דנים בצורכי גיוס (30 מועמדים לשלוש משרות פתוחות ב־Thrive ומשרות נוספות בחברות הסטארט־אפ שלהם), בחברות שבהן הם משקיעים (GitHub ,Glossier ו־Grailed שקיבלה את הפוקוס העיקרי באותו היום), וחושבים על עסקאות פוטנציאליות.

אבל הנשיא טראמפ תמיד "מרחף" ברקע. באותו השבוע קושנר תכנן לנסוע לסין לפגישת העדכון השנתית עם מובילי הטכנולוגיה הסינית. הוא החליט לבטל את הפגישה, מה שבדיעבד התברר כהחלטה נבונה, שכן בתקשורת דווח כי Anbang, קונגלומרט סיני, עשוי להשקיע 400 מיליון דולר ב־Puck, בניין הדגל של קושנר. וכך החלו לעלות שאלות כמו האם Anbang מציע עסקה גדולה כדי לחזק את היחסים עם הבית הלבן?

ניגודי אינטרסים הם כעת חלק מחייו של קושנר. ניתן היה לראות את טירוף התקשורת כשהקושנרים, עם ג'וש בחזית, הגישו הצעה לקנות את Miami Marlins מג'פרי לוריה, שמועמד להיות שגרירו של טראמפ בצרפת.

כדי למנוע קצרים בין שני עולמות האינטרסים שלהם, שכרו האחים קושנר עורכי דין מובילים, שיעזרו להם להתנהל במבוך התקנות ויחסי הציבור. ג'וש הליברל שכר רפובליקני, ואילו עוזרו של טראמפ, ג'ארד, הלך לדמוקרט (ג'יימי גורליק, לשעבר סגן התובע הכללי של ביל קלינטון).

בהתחשב בבעיות שעוטפות כרגע את קושנר, נראה כי הוא נוטה יותר להתבצר ולשמור על מה שיש מאשר לצאת ולחפש עסקאות. קושנר יכול לראות את דירתו מחלון משרדו, וכאשר הוא עוזב את העיר, הוא נוסע צפונה לבקתת אבן עם אח גדולה והרבה פרטיות. לפעמים קרלי קלוס מצטרפת אליו, פעמים אחרות הוא נמצא שם לבדו, אבל את הרוב המכריע של זמנו הוא מבלה במשרד.

אחרי פגישה בת חמש שעות, הוא צונח על ספת העור המלוטשת במשרדו הפינתי. מאחוריו עין ענקית של שור, שצייר האמן ג'ון מק'ראקן, ולידה תצלום ישן בשחור לבן של סבו וסבתו, ניצולי השואה. תמונה זהה תלויה במשרדו של אחיו, ג'ראד בבית הלבן.

הכתבה המלאה מופיעה בגיליון מאי של פורבס ישראל

לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645 או לחצו

לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל

לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן