אחד העם: יום המסחר נסגר במגמה חיובית; כלל ביוטכנו טסה 17%

הבורסה באחד העם נסגרהה היום במגמה חיובית על אף ירידות השערים הקלות אמש בוול סטריט.

מדד ת"א 25 עלה ב-1%, מדד ת"א 100 עלה ב-1% גם הוא, ומדד הבנקים עלה ב-0.9%. מדד התקשורת נחלש ב-1.1%, מדד הנדל"ן הוסיף 0.3% לערכו ומדד הנפט והגז עלה ב-0.4%.

אורמת טכנולוגיות, חברת הבת של אורמת פרסמה את דוחותיה הכספיים לפיהם חל גידול של 6.3% בהכנסותיה במהלך 2013, שהסתכמו ב-533 מיליון דולר. החברה עברה בשנה שעברה מהפסד לרווח נקי של 41.2 מיליון דולר. בעקבות הדיווחים עלתה מניית אורמת ב-3%.

מניית כלל ביוטכנו זינקה היום ב-17% לאחר שדיווחה הבוקר על כך שחתמה על מזכר הבנות בלתי מחייב שבמסגרתו תמכור את אחזקותיה בחברת אנדרומדה לחברת תרופות אמריקנית. היקף העסקה צפוי להגיע למאות מיליוני דולרים.

לאחר שהדולר התחזק אתמול ב-0.3% בעקבות החלטת בנק ישראל להוריד את הריבית ברבע אחוז, אומרים היום ב-FXCM ישראל כי "המומנטום החיובי החזק שראינו בשעות שלאחר ההודעה נבלם והצמד עדיין לא הצליח לפרוץ את רמת ההתנגדות המשמעותית של 3.52. עלייה מעל רמה זו עשויה לסלול את הדרך לעבר האזורים העליונים של הטווח ב-3.54-3.55", אומרים בבית ההשקעות.

"בטווח הארוך יותר להורדת הריבית תהיה משקל מרסן על המשך התיסוף בשקל. גם התעוזה שגילה בנק ישראל במהלך תשפיע באופן פסיכולוגי על השוק במאבק נגד הספקולנטים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן