אחד העם: מגמה מעורבת בסגירה; בונוס ביוגרופ זינקה ב-12%

המסחר בבורסה באחד העם התנהל היום בירידות רוב היום, עד שלקראת הסגירה התמתנו הירידות והמסחר נסגר במגמה מעורבת. ברקע המסחר ירידות השערים בבורסות אסיה, ולקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט אשר צפוי להתנהל על רקע הירידות החדות של סוף השבוע ובציפייה לפרסום הפרוטוקולים של ישיבת הפד האחרונה ביום רביעי.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, מדד ת"א 100 ירד ב-0.1%, מדד הבנקים הוסיף 0.1% לערכו, ומדד התקשורת התרסק 1.1%. מדד הנדל"ן ירד ב-0.3% ומדד הנפט והגז עלה ב-0.6%.

חלל תקשורת שהודיע על הרחבת הסכם התקשרות עם לקוח המפיץ שידורי טלוויזיה באירופה באמצעות הלוויינים עמוס 3 ועמוס 6, עולה ב-1%.

חברת בונוס ביוגרופ, העוסקת בתחום תאי הגזע והנדסת רקמות, הודיעה כי החלה בניסוי קליני להשתלת שתל חי של עצם אנושית בעצמות הפנים של בני אדם. בעקבות הידיעה עלתה מניית החברה ב-12%.


צילום: אהוד כהנים

בזירת המט"ח אומרים היום ב-FXCM ישראל כי "למרות הזינוק של הדולר-שקל ביום שישי, הצמד בסך הכול דשדש בתוך טווח במהלך השבוע שעבר ובסיכום שבועי סיים בירידה של כחצי אחוז. התחזקותו של הדולר בעולם בשבועות האחרונים תורמת ליציבות של הדולר שקל ומונעת ירידה לשפל חדש, ואולם איננו רואים מומנטום ממשי כלפי מעלה, ונראה שיחסי הכוחות בשוק עדיין נוטים לטובת השורטיסטים. הצמד נותר מתחת לרמות ההתנגדות המשמעותיות ב-3.48, 3.50 ו-3.52, ועד שלא נראה פריצה מעלה הרמות הללו לא נוכל לדבר על תיקון משמעותי כלפי מעלה והלחץ על הצמד יישאר גבוה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן