אחד העם נסגרה בירידות קלות; אי.די.בי צנחה 12%

הבורסה באחד העם נסגרה בירידות שערים על רקע הנעילה המעורבת אתמול בוול סטריט, שעדיין מחכה לפרסום דוח התעסוקה ביום שישי הקרוב.

מדד ת"א 25 ירד ב-0.2%, מדד ת"א 100 ירד גם הוא ב-0.2% ומדד הבנקים נחלש ב-0.6%. מדד התקשורת צונח ב-1.2%, מדד הנדל"ן ירד ב-0.5% ומדד הנפט והגז איבד 0.1% מערכו.

מניית טבע ריכזה עניין רב לאחר מינויו של ארז ויגודמן למנכ"ל החברה הבוקר. ויגודמן, המכהן כדירקטור בטבע משנת 2009, יחליף את המנכ"ל הזמני איל דשא, שיחזור לתפקידו הקודם כסמנכ"ל הכספים של החברה. ויגודמן משמש כיום כמנכ"ל מכתשים אגן, יכנס לתפקידו החדש ב-11 בפברואר. מניית טבע סגרה את יום המסחר בעליה של כ-0.5%.


צילום: אהוד כהנים

אתמול התפרסמו הפרוטוקולים מישיבתו האחרונה של הפד, מהם ניתן ללמוד כי חברי הבנק אופטימיים בקשר לקצב התאוששות המשק האמריקאי. אם נתוני התעסוקה שיתפרסמו מחר יהיו חיוביים ויעלו על התחזיות המדברות על כ-200 אלף מקומות עבודה חדשים, נראה כי קצב צמצום ההרחבה הכמותית יהיה מהיר.

בזירת המט"ח, שערו של הדולר נקבע אתמול על 3.51. "במהלך יום אתמול ראינו ניסיון פריצה כלפי מעלה, כאשר בשיא נגע הצמד ב-3.515. אזור 3.515-3.52 מהווה התנגדות משמעותית, ופריצה שלה צפויה לדחוף את הצמד מעלה לעבר 3.54-3.55", אומרים היום ב-FXCM ישראל. "נתוני תעסוקה טובים מחר בארצות הברית יחזקו את הדולר עוד יותר למול השקל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן