הבורסה ננעלה בעליות: שמן התאוששה, בז"ן שוב נופלת

יום המסחר בבורסה בתל אביב ננעל הערב בעליות שערים, על רקע החדשות הטובות מארצות הברית בנוגע להסכם קרוב לגבי סיום ההשבתה והעלאת תקרת החוב.

מדד תל אביב 25 ומדד תל אביב 100הוסיפו 0.5% לערכם, מדד הבנקים עלה גם הוא ב-0.5% ומדד הטכנולוגיה נסחר בעליה של 0.2%. מדד הנפט והגז איבד 0.1% מערכו לאחר היום השחור אתמול, מדד הנדל"ן ירד גם הוא ב-0.1% ומדד התקשורת התחזק ב-0.4%.

 

הבורסה בתל אביב | צילום: אהוד כהנים

בוושינגטון נראה כי שיחותיהם של מנהיג הרוב בסנאט, הארי ריד, ועמיתו הרפובליקני מיץ' מקונל, נשאו פרי וכי הצדדים הצליחו לגבש הסכם פשרה הכולל העלאה מוגבלת של תקרת החוב ואישור תקציב זמני. כעת מקווים בארצות הברית כי ההסכם יובא לאישור הסנאט ובית הנבחרים, שם צפוי מאבק של חברי מסיבת התה נגד אישורו. על רקע הקולות האופטימיים המגיעים מוושינגטון, סגרה אתמול הבורסה בניו יורק יום רביעי ברצף של עליות שערים. 

בתל אביב, עמדו מניות הנפט והגז במרכז המסחר לאחר שאתמול צנחה מניית שמן בעקבות הודעה על מבחני ההפקה הכושלים באתר הקידוח "ים-3", וגררה חברות נוספות לאבד גובה. עם סיום המסחר הוסיפה החברה 8% לערכה. מניית בז"ן לעומת זאת שוב איבדה 9% מערכה, כמו גם החברה לישראל שנחלשה ב-1.9%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן