המסחר באחד העם ננעל בירידות על רקע ביטול טיסות רבות לישראל

הבורסה באחד העם ננעלה בירידות שערים כשברקע פתיחה מעורבת של וול סטריט. הלחימה בדרום ממשיכה, כאשר אמש נפל טיל ביהוד הקרובה לנמל התעופה בן גוריון. כתוצאה מהפגיעה הודיעה רשות התעופה הפדרלית האמריקאית על השעיית הטיסות לישראל וממנה למשך 24 שעות. לאחר פרסום ההודעה האמריקאית, החליטו חברות תעופה אירופאיות רבות להשעות גם כן את פעילותן בישראל, ביניהן, טורקיש איירליינס, KLM ולופטנזה.

המדדים ת"א 25, ות"א 100 ירדו ב-0.1% כל אחד. מדד הבנקים איבד 0.3% מערכו, מדד הנפט והגז נחלש ב-0.2% , מדד התקשורת ירד ב-1% ומדד הנדל"ן נחלש ב-0.6%.

 צילום: אהוד כהנים

ב- FXCM אמרו הבוקר כי "כרגע קשה להצביע על קשר ממשי בין המערכת הצבאית של ישראל ברצועת עזה לבין הסנטימנט בשוק המט"ח. אם המבצע יתמשך, הדבר עשוי להכביד על הסנטימנט ולהרתיע חלק מהמשקיעים, אבל לפי שעה הדולר-שקל נסחר על פי המגמה השלטת שלו. כעת גם נותר לראות האם בנק ישראל יבחר להתערב שוב באזור 3.4, כדי לאשש שוב את התחתית".

עוד מציינו הבוקר בבית השקעות כי "בוול-סטריט העיסוק בסיכונים הגיאו-פוליטיים באוקראינה וברצועת עזה פינו את המקום לטובת עונת דוחות הרווח, שאמש רשמה יום מעורב, כאשר מחד חברות כמו אפל רשמו תוצאות טובות מהמצופה ומנגד חברות כמו מיקרוסופט, קוקה קולה ומקדונלד רשמו תוצאות מעט נמוכות מהמצופה. אבל בסך הכול, הסנטימנט בשוק העולמי חיובי ועונת דוחות הרווח מציגה בינתיים גידול ברווחים במגזר העסקי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן