המסחר בבורסה ננעל בעליות שערים קלות, קומפיוג'ן המשיכה להתחזק

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה חיובית על רקע עליות שהשערים שנרשמו אתמול בוול סטריט והמשך המתיחות הבטחונית בארץ בעקבות חטיפת שלושת הנערים. 

הלמ"ס פרסם את האומדן השני של החשבונות הלאומיים ולפיו צמח המשק ברבעון הראשון של 2014 ב-2.7%. מדובר בעליה לעומת ההערכה הראשונית שעמדה על 2.1% בלבד.
בארה"ב נשואות כעת עיני המשקיעים אל ישיבת הריבית של הבנק הפדרלי שתפתח מחר. הבנק צפוי לצמצם את היקף רכישות האג"ח ב-10 מיליארד נוספים, בדומה לקצב הצמצום של החודשים האחרונים: "בחודשים האחרונים הבנק החל לאותת על כוונתו להעלות את הריבית, ואולם התמחור בשוק מלמד כי בשוק מעריכים כי העלאת הריבית הראשונה תתבצע רק במחצית השנייה של 2015, וזאת בשעה שבנקים מרכזיים אחרים בעולם כבר מתחילים להעלות ריבית", אומרים היום ב-FXCM ישראל.

צילום: אהוד כהנים

"בתנאים הללו, הדולר לא מצליח לבצע התאוששות משמעותית מול המטבעות האחרים, ורק רטוריקה נוקשת יותר השבוע תעזור לדחוף את הדולר מעלה. "למרות ההתייצבות של הדולר-שקל, הצמד עדיין בסכנת שבירה מתחת לשפל של מאי ב-3.434", מסכמים בבית ההשקעות.

עם סיום המסחר הייום, כאמור, ננעל המסחר במגמה חיובית קלה כשמדד ת"א 25 עלה ב-0.1%, מדד ת"א 100 התחזק ב-0.2% ומדד הבנקים ננעל סביב רמות הפתיחה. מדד התקשורת נחלש ב-0.2%, מדד הנדל"ן הוסיף 0.3% ומדד הנפט והגז נסחר ללא שינוי.

מניית חברת התרופות קומפיוג'ן המשיכה לטפס זה היום השני ברציפות, כשהחברה הוסיפה 6.7% לערכה לאחר דיווחים על תוצאות חיוביות אשר הושגו בניסויים. מניית חברת הסלולר סלקום נחלשה היום ואיבדה 1% מערכה, לאחר שהחברה הודיעה על החלטת הדירקטוריון להיכנס לשוק שידורי הטלוויזיה בישראל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן