פקידי הבנק הבינלאומי נעדרו הבוקר מסניף כפר סבא

ארגון עובדי הבנק הבינלאומי ובנק פאג"י קיים הבוקר אסיפת הסברה לעובדי סניף כפר סבא. האסיפה, בה השתתפו כ-20 עובדים, התקיימה בבית ההסתדרות בעיר ובמהלכה לא ניתן היה לבצע את כל הפעולות הבנקאיות נוכח היעדרות הפקידים ונוכח הנחיית ועד המנהלים ומורשי החתימה לחבריו שאינם שובתים – שלא לבצע את עבודת הפקידים.

אתמול בשעות הצהריים נערכה אסיפת הסברה לכ-30 עובדי אגף המשכנתאות בתל אביב שסובלים אף הם לטענתם מעומס עבודה חריף. באסיפה טען חנוך ליבנה, יו"ר ארגון עובדי הבנק, כי "הנהלת הבנק בחסותו של צדיק בינו מכלה את כל מרצה בניסיונות לשכנע את עצמה שאין עומס עבודה שעה שעובדי הבנק קורסים והלקוחות מקבלים שירות לקוי".

מנכ"ל הבנק הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק | צילום: דן לב

"יש להצר על בחירתה של ההנהלה שלא לקיים עמנו הידברות אמיתית לטובת כל הנוגעים בדבר", הוסיף ליבנה. "אולי 200 מיליון שקלים שמקבלים צדיק בינו ויתר בעלי המניות משכיחים את כל הצרות "הקטנות", כמו טובת הלקוחות והעובדים". מחר צפוי להתקיים משא ומתן בין הצדדים. 

בסוף אפריל הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בבנק הבינלאומי עקב עומס עבודה חריג, אי הסכמת הנהלת הבנק להאריך בחמש שנים את ההסכמים הקיבוציים בבנק וכן על רקע התנהלות ההנהלה שיש בה כדי להצר את צעדי ארגון העובדים, בין היתר על ידי צנזור ואי הפצת חוזרי הארגון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן