תוצאות שיא לאיי די או גרופ בשנת 2015

איי די או גרופ מפרסמת את נתוניה לשנת 2015, מהם עולה כי הכפילה את הכנסותיה ל-326 מיליון שקל לעומת 163 מיליון שקל ב-2014. הרווח הנקי הסתכם בכ-460 מיליון שקל לעומת 317 מיליון שקל בשנה קודמת, גידול של 45%, והרווח הגולמי שלה הסתכם ב-240 מיליון שקל לעומת 132 מיליון שקל בשנה קודמת.

הכנסות החברה ב-2015 צמחו ב-100% והסתכמו ב-325.8 מיליון שקל לעומת 162.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הצמיחה בהכנסות החל מהרבעון השני השנה היא בעיקר בשל השלמת עסקת SPR (עסקת קרלוס) בחודש אפריל שעבר.

שלמה זוהר, מנכ"ל איי די או גרופ | צילום: סיון פרג'

בשנה החולפת החברה אף הגדילה את תיק הנכסים שלה לכ-14,800 יחידות דיור למגורים בברלין ומתכוונת להמשיך ברכישות נוספות לטובת צמיחה עתידית.

פעילויות הקבוצה בשנה החולפת כללו את הנפקת ADO Properties בבורסה לניירות ערך בפרנקפורט (FSE) ורכישת כ-8,500 יחידות דיור ומסחר חדשות תוך הכפלת פורטפוליו הנכסים המנוהלים ואף מעבר לכך. "בשנה הקרובה", אמר יו"ר איי די או גרופ משה לחמני, "החברה תמשיך באיתור וביצוע השקעות ממוקדות, שיעלו בקנה אחד עם אסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה בדבר צמיחה אחראית של הפעילות".

שלמה זוהר, מנכ"ל איידי או גרופ ציין כי "אנו מסכמים שנה מוצלחת ומשמעותית בפעילות החברה בה הכפלנו את הפעילות תוך הצפת ערך באמצעות הנפקת החברה הבת. המשך הצמיחה וההתרחבות בברלין בשנים הבאות יתבססו על אסטרטגיית הרכישות של ADO Properties תוך התמקדות באזורים בברלין אשר בעלי פוטנציאל השבחה עתידי, ואנו מאמינים כי מספר יחידות הדיור יצמח בצורה משמעותית עד לשנת 2020".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן