Forbes Israel Logo

רשת ויקטורי ממשיכה להירתם למען הקהילה

במהלך חודש אוקטובר תצא רשת ויקטורי למבצע תרומות למען 'עמותת "מלאכיות הדממה" בכל הסניפים ברחבי הארץ. אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "סיוע ועזרה לקהילה הוא חלק בלתי נפרד ממטרות החברה"

במסגרת תרומה לקהילה, תצא רשת ויקטורי במהלך חודש אוקטובר במבצע תרומות מיוחד שכל הכנסותיו יוקדשו לעמותת "מלאכיות הדממה"- העמותה לקידום מחקר וטיפול בתסמונת רט.

תסמונת רט (Rett Syndrome) היא הפרעה נוירולוגית התפתחותית המופיעה בעיקר בבנות. אחת ל-10,000 ילדות הלוקות בתסמונת רט נראות לכאורה כמתפתחות בצורה תקינה עד גיל חצי שנה – שנה וחצי, אבל אז חלה נסיגה. קוראים להן "מלאכיות הדממה" כי הן ילדות יפות באופן יוצא דופן אך, אינן מדברות כלל.
אחת ממלאכיות הדממה היא נויה, בתה בת ה-5 של מוריה העובדת מזה כ-4 שנים בויקטורי ביבנה.

לדברי אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "מצאנו לנכון לסייע ולהקדיש את חודש אוקטובר למען "מלאכיות הדממה" כחלק מהתמיכה של הרשת בעובדינו והרצון להעניק להם את התחושה שהם לא לבד והם חלק ממשפחת ויקטורי".

"יחידת ויקטורי" | צילום: יח"צ

גדולים במדים
זהו לא הפרויקט החברתי היחידי של ויקטורי. כחלק ממטרותיה מאמצת הרשת יחידה של צעירים עם צרכים מיוחדים מתוכנית "גדולים במדים" של עמותת "יד לילד המיוחד" בבסיס פיקוד העורף רמלה.  במסגרת זו הרשת מסייעת לחיילים בעלי מוגבלויות להשתלב בשירות צבאי משמעותי. לצורך כך הקימה הרשת את "יחידת ויקטורי" אשר תפעל לקידום המטרה.

מקדיש את אוקטובר למען "מלאכיות הדממה". מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד | צילום: עומר וידר

"החיילים בגדולים במדים חשים רצון עז לתת חזרה לחברה בישראל, העובדה שהם מצליחים להתגייס מהווה עבורם הישג גדול מאוד ותחושת שייכות אמיתית, אני מאוד נרגש להיות שותף פעיל בפרויקט זה", מספר רביד.

מנדי בליניצקי, מנכ"ל עמותת "יד לילד המיוחד" מסביר כי, "תוכנית גדולים במדים מתקיימת ב-35 בסיסים ברחבי הארץ, וזאת, תודות לחברות עסקיות במשק שמאמצות יחידות ובכך מאפשרות לנו לממן את ההסעות של הצעירים יום יום ואת הצוות המקצועי שמלווה אותם".

גם בתחום המזון ויקטורי היתה זו שפרצה דרך ראשונה ואימצה יחידה בפיקוד העורף ואף, דאגה לחבר שותפים עסקיים נוספים שלקחו חלק אף הם באימוץ יחידה.

"מלאכיות הדממה". נויה בת ה-5 | צילום: באדיבות המשפחה

"גם כאן, הלב הענק של אייל רביד הבעלים של הרשת חולל שינוי עצום בעתיד של צעירים עם צרכים מיוחדים, בזכות גדולים במדים והשקעתו בתוכנית", מוסיף מנדי.
תרומה לעמותת מלאכיות הדממה בקו הקופות ברשת ויקטורי במהלך חודש אוקטובר 2020.
https://www.victoryonline.co.il

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.