Sans-serif

Aa

Serif

Aa

Font size

+ -

Line height

+ -
Light
Dark
Sepia

PUMA משיקה חנות קונספט חדשנית בנמל תל־אביב

החנות של ענקית הספורט משתרעת על שטח של 900 מ"ר, נבנתה בהשקעה של מיליוני ש"ח ונחשבת לאחת החנויות המפוארות והמושקעות של המותג בעולם
שלומי אזולאי

ענקית האופנה והספורט PUMA בחרה בישראל כיעד לפתיחת חנות הדגל שלה, השלישית מסוגה בעולם. החנות, שנפתחה השבוע בנמל ת”א, משתרעת על שטח של 900 מ”ר, מתפרסת על שתי קומות, ונחשבת לאחת מ-3 חנויות הדגל המפוארות והמושקעות ביותר של המותג בעולם. התוצאה: חווית קנייה ייחודית שטרם נראתה בישראל ומתאפשרת הודות לתכנונה בסגנון חנות בתוך חנות, כאשר כל קולקצייה של המותג זכתה למתחם נפרד עם עיצוב, ובחלקם גם טכנולוגיה, שיאפשרו ללקוח לחוות את הקולקציה באופן מיטבי וחוויתי. כך, למשל, קולקציית Teamsport זכתה למתחם ייחודי שכולל סימולטור של עולם הכדורגל המקצועי PUMA TEAMSPORT, המאפשר לבחון את נעלי הכדורגל בעזרת אקטיבציה טכנולוגית ייחודית של המותג.

סניפי הדגל של פומה בעולם עומדים בסטנדרט בינלאומי שמציג קונספט חדשני ומתקדם של חנויות בהשקעה כספית גבוהה. עלות הסימולטרים בחנות, למשל, עומד על סך של 1.2 מיליון שקל. במהלך 3 השנים הקרובות יפתחו 12 חנויות במיקומים מרכזיים ומובילים בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון, אומרים בחברה.

עוד בחנות: סימולטור של פורמולה 1 שכמוהו יש רק עוד אחד בעולם, גרפיטי של קבוצת אמני Broken Fingaz המוערכת מעטר את הקירות, ציור אייקוני של וולטר “קלייד” פרייז’ר, שנחשב לאגדה בעולם הכדורסל, ואת כל עולמות התוכן של פומה, בין היתר, מחלקת SELECT היוקרתית שמציגה קולקציות בלעדיות לצד שיתופי פעולה הנמכרים במהדורה מוגבלת.

קולקציית Select של פומה. צילום: יח"צ חו"ל
קולקציית Select של פומה. צילום: יח”צ חו”ל

כאמור, אחת הקולקציות הבולטות שיוצגו בחנות היא SELECT ליין האופנה היוקרתי של פומה. הוא שיתופי פעולה עם מותגי-על ואמנים פורצי דרך, ומציג קולקציות בלעדיות שכוללות פריטים במהדורה מוגבלת וצפויים להיחשב בעתיד לפריטי אספנות. העונה שיתופי הפעולה העיקריים יהיו עם המותג הניו-יורקי KIDSUPER שסומן כאחד השמות המבטיחים בסצנת הסטריט, ועם צמד המעצבים הצרפתי MAISON KITSUNE המושפע מתרבות הרחוב היפנית ומציג גזרות מפתיעות בדגמים סופר-אופנתיים.

גם PUMA HOOPS, הליין המבוקש של הראפרים ג’יי זי וג’יי קול מוצג בחנות כחלק מקולקציות 2021. לשניהם זיקה וקשר ישיר עם עולם הכדורסל והם מהווים חלק מעיצוב הקולקציה והקריאייטיב הכללי של הקו המצליח. קולקציית EXHALE, שעוצבה על ידי דוגמנית העל קארה דלווין, כוללת שימוש בחומרים ממוחזרים ודיטיילז בהשראת הקעקועים של אושיית הסטייל האהובה. היא מתאימה לחובבות היוגה ותשדרג גם מראה יומיומי בטאץ’ ספורטיבי.

קולקציות המותג ימכרו בחנות הדגל של PUMA בנמל תל אביב, חנות הדגל בקניון הזהב ראשל”צ, חנויות פקטורי 54 ובאתר.

למטה: שגרירת Puma סלינה גומז מציגה את הקולקציה שעיצבה עם המותג, תמונת הקאבר: קולקציית שיתוף הפעולה עם הדוגמנית הבינלאומית קארה דלווין, צילומים: יח”צ, יח”צ חו”ל, מתוך עמוד האינסטגרם pumaisrael