מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג, ציין ביום חמישי ש-Threads, התשובה של החברה לטוויטר, לא הצליחה לשמר יותר ממחצית מהמשתמשים שנרשמו לפלטפורמה בשבוע הראשון שלה, דיווחה רויטרס, שהדגישה את מדדי המעורבות הצונחים עבור האפליקציה עם הצמיחה המהירה ביותר בהיסטוריה – עם 100 מיליון משתמשים חדשים בחמישה ימים בלבד.
לפי רויטרס, בפגישה של עובדי החברה צוקרברג אמר כי מדדי שימור המשתמשים של ת'רדס "לא מושלמים" למרות שהם טובים יותר ממה שציפו מנהלי החברה בתחילה.
"ברור שאם הצטרפו למעלה מ-100 מיליון משתמשים חדשים, באופן אידיאלי זה יהיה מדהים אם כולם או אפילו מחציתם יישארו", אמר צוקרברג והוסיף שהפלטפורמה "עדיין לא שם".
מדבריו של מנכ"ל מטא משתמע כי ת'רדס איבדה יותר ממחצית מהמשתמשים שלה מאז ההשקה שוברת השיאים – בהתאם להערכות חיצוניות. בתגובה לנטישה, פייסבוק מתכננת לדחוף את ת'רדס על ידי הצגתה גם באינסטגרם, אמר סמנכ"ל המוצר של החברה כריס קוקס לעובדים.
מעורבות המשתמשים בת'רדס ירדה ב-70% כשבועיים לאחר השקתה, כך על פי נתונים שפרסמה חברת הנתונים Sensor Tower ביום שישי האחרון. המשתמשים הפעילים היומיים באתר צנחו לכ-13 מיליון משתמשים, בעוד זמן השהייה הממוצע באפליקציה ירד מ-19 דקות לארבע.