Forbes Israel Logo

הפתיעו אותנו: באלם השפתיים החדש של דיור מיועד גם לגברים

המותג חושף את באלם השפתיים הראשון בסדרת Rouge Dior היוקרתית. החידוש: 95% רכיבים טבעיים, אפשרות למילוי מחדש - ולראשונה, יוניסקס

בית האופנה הצרפתי דיור משיק לקראת החג את סדרת השפתונים Rouge Dior שכוללת הפעם גם מוצר אוניברסלי חדש – באלם שפתיים לגברים ונשים. זו הפעם הראשנה שדיור משיקים מוצר יוניסקס באחת מסדרות האיפור שלהם, ו-ROUGE DIOR SATIN BALM , בגוון טבעי (מס' 000) ושקוף לחלוטין, מעניק גם לגברים שיבחרו להשתמש בו חוויה מטפחת ויוקרתית לשפתיים הודות לפורמולה החדשנית שמועשרת בתמציות צמחים ומבטיחה לחות ל-24 שעות.

הפורמולה, שמכילה 95% רכיבים ממקור טבעי, מועשרת בתמציות פרח הפאוני ובתמציות רימונים שמבטיחות להעניק לשפתיים מראה רך וחלק יותר, ומעניק טיפוח עשיר ל-24 שעות בגימור סאטן ובגוון טבעי. לאחר שימוש של מספר ימים ניתן להבחין בשינוי במראה השפתיים, מרקם חלק יותר, וכן בלחות המתמשכת. הגימור הטבעי בהחלט עונה על הצורך של הגברים, מה שכנראה יסייע לו להפוך לשחקן מרכזי בתחום.

הבאלם ניתן לשימוש לבדו, כטיפוח טהור לשפתיים, או כפריימר להכנת השפתיים לאיפור. האריזה היוקרתית, כיאה למותג, בשחור עם חגורת כסף, מתהדרת באותה חותמת חובקת חדשה עם ראשי התיבות CD וגם ניתנת לשימוש חוזר כחלק מאסטרטגיית הקיימות של המותג.

בנוסף, מחדש בית האופנה גם את שפתוני האיפור בסדרת ROUGE DIOR עם פורמולות טיפוח עשירות, עמידות ל-16 שעות וארבע טקסטורות גימור: סאטן, מאט, מטאלי ולראשונה – קטיפה.
הקולקציה כוללת 75 גוונים אייקונים, בגימורים שונים, כולם מאפשרים מריחה נוחה וחלקה בזכות תמציות הפרחים שנוספו לפורמולה וחמאת שיאה שמזינה את השפתיים בלחות.

180 שקל. בבוטיקים של דיור בקניון TLV ובממילא ירושלים, או באתר

צילומים: יח"צ Dior

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.