Forbes Israel Logo
בשמים לפסח 2021. צילום: shutterstock

הבשמים החדשים שיכניסו אתכם לאווירת החג והאביב שבפתח

מאסק וברגמוט או אולי שזיף ודובדבן: 9 הניחוחות החדשים והממכרים שבחרנו עבורכם יהוו את המתנה המושלמת לעצמכם או למארחים

הבושם האייקוני של דיור, Sauvage, מושק כעת גם בגרסה שמתאימה למילוי מחדש. בכך, הוא ממשיך לסלול את דרכו של המותג אל עבר הקיימות ומימוש הגישה האקולוגית והידידותית לסביבה. ולמי שצריך תזכורת: ניחוח הסוואג' הדרי-עצי עוצמתי, לימוניות מרעננת שמתעמקת באקורד של אמבר ותווי ניחוח עציים הנקשרים יחדיו ומזוהים מיד כניחוח גברי מובהק.

הגרסה החדשה כוללת מיכל בן 300 מ"ל, המעוצב כך שיאפשר מילוי מחדש לבקבוק 100 מ"ל א.ד.ט, כמו גם בבקבוק חדש, בגודל ייחודי לנסיעה, 30 מ"ל.

מחירים: SAUVAGE EDT REFILL 300ml
841 שקל; EDT 100ml 420 שקל; EDT 30ml
260 שקל. להשיג: בבוטיקים של דיור בקניון גינדי TLV ובממילא ירושלים, באתר, וברשתות נבחרות

דיור Sauvage REFILL לגבר. צילום: Dior
דיור Sauvage REFILL לגבר. צילום: Dior



הניחוח החדש לגבר של בית האופנה הצרפתי איב סאן לורן ממציע טוויסט חדש לניחוח האהוב. Y לה פרפיום טומן בחובו משחק של ניגודים בין לבנדר לארז, אילהם מתווספים תווים של תפוח ירוק, אשכולית וג'ינג'ר, הלב מכיל לבנדר, תפוז ושקדים והסיומת של הארז יחד עם הפצ'ולי מעניקים לו את השובל העוצמתי, המסתורי והמתוחכם.

מחיר: 439 שקל, 100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

איב סאן לורן Y Le Parfum לגבר. צילום: יח"צ חו"ל
איב סאן לורן Y Le Parfum לגבר. צילום: יח"צ חו"ל



Very Good Girl, הבושם החדש לנשים של קרולינה הררה בגרסת או דה פרפיום, יקח אתכם להרפתקה חדשה בזכות הניחוח הפירותי-פרחוני שלו. הוא מורכב מניגוד בין ורד לוטיבר שמשתלבים עם תווי דומדמניות ופירות יער שמעניקים את הפן הארומטי לניחוח.

לסיומת של תווי הורד נוסף גם וניל, שהופך את השובל לרומנטי.

מחיר: 360 שקל, 50 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

קרולינה הררה Very Good Girl לאישה. צילום: יח"צ
קרולינה הררה Very Good Girl לאישה. צילום: יח"צ



הבושם החדש של הרמס לגבר קרוי על שם כתובת בית האופנה הפריזאי, H24. הוא מהווה חיבור מוצלח במיוחד בין טבע לטכנולוגיה שיצרו יחד ניחוח פורץ דרך.

הניחוח משלב תווים של קלארי סייג', נרקיס ורוזווד פליסנדר עם תווים מתכתיים המושכים את הניחוח לכיוון השמיים. חומרי הגלם עובדו בטכנולוגיות שונות כדי להוציא ביצועים אחרים וטקסטורות שונות היוצרות את הניחוח הייחודי.

מחיר: 510 שקל, 100 מ"ל
להשיג: בלעדית ברשת אפריל

הרמס H24. בלעדי ברשת אפריל. צילום: יח"צ
הרמס H24 לדבר. בלעדי ברשת אפריל. צילום: יח"צ


"בריחה לעבר איים רחוקים שבהם שמים כחולים פוגשים מי קריסטל. משב הים מלטף את העור, מעיר את החושים ומחדש את הנשמה. ניחוח המזכיר שמש חמה וימי קיץ. דילן טורקיז הוא שיר הלל לחושניות האשה על פי ורסאצ'ה". כך תיארה דונטלה ורסאצ'ה את הבושם החדש של המותג.

דילן טורקיז בעל ניחוח עוצמתי ומסתורי, שמשלב תווים פרחוניים-רעננים עם תווים אוריינטלים. זה בא לידי ביטוי באמצעות חיבור של לימון, מנדרינה ופלפל ורוד, עם יסמין, פרזיה וגויאבה, ובסיומת קלירווד ומושק.

מחיר: 349 שקל, 100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

ורסצ'ה דילן טורקיז. צילום: יח"צ חו"ל
ורסצ'ה דילן טורקיז לאישה. צילום: יח"צ חו"ל



הבושם החדש לגברים של לקוסט, Match Point, שואב השראתו מעולמות הספורט והחיים האורבניים.

הבקבוק, שמעוצב בהשראת עולם הטניס, לוכד בתוכו ניחוח רענן וארומטי. הוא נפתח עם הזוהר של ניחוחות שמן הויטיבר, שמתמזג עם בזיל וגאנציאנה. יחד הם מותירים שובל חם ואנרגטי.

מחיר: 249 שקל, 100 מ"ל
להשיג: סניפי ואתר סופר-פארם

לקוסט MATCH POINT לגבר. צילום: יח"צ
לקוסט MATCH POINT לגבר. צילום: יח"צ


גם הניחוח האייקוני של לנקום מתחדש ויוצא במהדורה חדשה לקראת האביב – La Vie est Belle Soleil Cristal. יסמין, פריחת תפוז וילנג ילנג עומדים במרכז הבושם ומתמזגים עם אקורד של קוקוס שמדגיש את המרקם הקרמי, הקטיפתי שלהם. ומנגד לאקורד החם, החושני והמעורר להפליא הזה, ברגמוט ומנדרינה, שמעניקים תחושה של רעננות לבושם. צמד התווים איריס ופצ'ולי מעניקים את חותמת הניחוח האיקונית שמזוהה עם לה וי אה בל, משולב עם וניל ממכר שמוסיף סיומת זוהרת.

מחיר: 359 שקל, 100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם, אפריל, ובפרפומריות נבחרות

לנקום לה ויה בל סולייל קריסטל. צילום: יח"צ חו"ל
לנקום לה ויה בל סולייל קריסטל לאישה. צילום: יח"צ חו"ל


הניחוח החדש והנועז של קרולינה הררה לגברים, מבוסס, לדברי המותג, על הטבע הכפול של הגברים: חזק מצד אחד ורגיש מן הצד השני. Bad Boy Le Parfum כולל תו עליון חדש המבוסס על האקורד המפתיע של הקנאביס.

הניחוח נפתח בתווי הדרים וקנאביס, ממשיך בגרניום ווטיבר ומסתיים עם בסיס של עור ועצים. אלה יחד יוצרים שובל מתוחכם אך מפתה.

מחיר: 440 שקל, 100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם

קרולינה הררה Bad Boy Le Parfum לגבר. צילום: יח"צ
קרולינה הררה Bad Boy Le Parfum לגבר. צילום: יח"צ



הוגו בוס משיקים גרסה מחודשת, מפתה ומרתקת יותר, לניחוח BOSS The Scent, עם תווים עליונים של ברגמוט, ולב זוהר של פרח אוסמנטוס החושני. בסיס הניחוח משלב מושק שעוטף אותו ומפגיש בצורה חלקה רכות וכוח.

העיצוב משקף את הרוח הנשית של הניחוח, עם גוון בהיר בצבע אפרסק עטוף בבקבוק זכוכית ומעליו מכסה שמפניה בהיר.

מחיר: 379 שקל, 100 מ"ל
להשיג: רשתות הפארם, המשביר לצרכן ואפריל

הוגו בוס THE SCENT לאישה. צילום: יח"צ
הוגו בוס THE SCENT לאישה. צילום: יח"צ

מותג הטיפוח הטבעוני AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT משיק בושם לגוף ולשיער. את מוצרי השיער של המותג סקרנו כאן עם השקתם בישראל בחודש ספטמבר 2020.

הניחוח מורכב משילוב של פשתן טרי, פרחים לבנים וניצני לילך אבקתיים אשר שולבו בקפידה לקבלת גוון עדין, אלגנטי ונקי.

הבקבוק והאריזה מיוצרים מחומרים ממוחזרים וניתנים למחזור, כחלק מהאג'נדה של המותג לשמירה על איכות הסביבה בכלל והאוקיינוסים בפרט.

מחיר: 138 שקל
להשיג: במספרות נבחרות ברחבי הארץ, הרשימה המלאה בעמוד האינסטגרם הרשמי: authenticbeautyconcept.il@

AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT בושם לשיער ולגוף. צילום: יח"צ חו"ל
AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT בושם לשיער ולגוף. צילום: יח"צ חו"ל

עיקבו אחרי שלומי אזולאי גם באינסטגרם

צילומים: יח"צ, יח"צ חו"ל, Shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.