Forbes Israel Logo

הדור הבא של הטיפולים האסתטיים: אולטרסאונד חדשני לטיפול בקמטים

חברת Sofwave של ד"ר שמעון אקהויז קיבלה את אישור משרד הבריאות לשימוש בטכנולוגיית אולטרסאונד חדשנית פרי פיתוחה לטיפולי פנים וצוואר

הדור הבא של טכנולוגיית האולטרסאונד בתחום האסתטיקה מבטיח לטפל בקמטוטים ובקמטים בעור הפנים ובצוואר, ללא פעולה פולשנית. הטכנולוגיה החדשנית, שפיתחה חברת Softwave, תושק לראשונה בישראל במרפאתה של פרופ' אייל גור, מבכירי הכירורגים הפלסטיים והמיקרוכירורגים בארץ ובעולם. Sofwave, בבעלותו של היזם ואיש העסקים ד"ר שמעון אקהויז, קיבלה את אישור משרד הבריאות לשימוש בטכנולוגיה שמהווה פריצת דרך בתחום.

מכשיר ה-Softwave מבוסס על טכנולוגיה שמטפלת בקמטוטים ובקמטים ללא פעולה פולשנית, למתיחה ולחידוש עור הפנים והצוואר. היא מאפשרת מיקוד של אנרגיה בשכבות העור וכוללת שימוש בגלי אולטרסואנד פרקציונאליים באמצעות 7 מתמרים מיוחדים הפועלים יחדיו בתיאום מדויק ובכך מאפשרים שטח כיסוי גדול יותר והעברת אנרגיה לרקמת העור בתדירות המעודדת את חידוש ייצור הקולגן והאלסטין האחראים על מיצוק העור, גמישותו ושיפור מרקמו.

בנוסף, האולטרסאונד מהווה מסלול עוקף לדרמיס, בכדי לא לפגוע באפידרמיס ולמעשה ממקד את כל האנרגיה לעומק של 1.5 מ"מ בלבד, עומק שנסדק והוכח במחקרים קודמים כאזור אפקטיבי ביותר לשיפור מרקם העור ומיצוקו. בכך פותרת טכנולוגיית Synchronous Ultrasound Parallel Beam Technology SUPERB™ את חולשתן המוכרת של טכנולוגיות שהיו עד כה בשימוש, הפוגעות בשכבת האפידרמיס ויוצרות היפר פיגמנטציה וצלקות. בניגוד לדור הקודם של טכנולוגית אולטרסאונד, המכשיר החדש מונע סיבוכים הנובעים מפגיעה ברקמות עמוקות יותר כמו עצבים, כלי דם ו/או ורקמת השומן, תופעה הגורמת לאטרופיה בעור הפנים.

הטיפול בטכנולוגיית אולטרסאונד SUPERB™ יצריך, במרבית המקרים, טיפול בודד. במקרים בהם תנתן המלצה רפואית לשני טיפולים, יש לבצעם בהפרש של 4-6 שבועות בין האחד לשני.

צילומים: יוטיוב, Shutterstock, Softwave

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.