Forbes Israel Logo

יוצאת לדרך חדשה: טבע מינתה את ארז ויגודמן למנכ"ל ונשיא החברה

טבע הודיעה היום על מינויו של ארז ויגודמן, מנכ"ל חברה האגרוכימית מכתשים אגן, למנכ"ל החברה במקומו של איל דשא, וכן לנשיא החברה. המינוי יכנס לתקוף החל מה-11 בפברואר.

דשא, אשר מונה למנכ"ל זמני לאחר עזיבתו של המנכ"ל הקודם, ג'רמי לוין, יחזור לתפקידו המקורי, כסמנכ"ל הכספים של החברה. כזכור, לוין נאלץ לעזוב את טבע בחודש נובמבר האחרון, בשל חילוקי דעות מול יו"ר החברה פיליפ פרוסט.


ארז ויגודמן. יכנס לתפקידו ב-11 בפברואר | צילום: סיון פרג'

ויגודמן, בן 54, משמש כחבר דירקטוריון טבע החל מ-2009. בין 2001 ל-2009, שימש כמנכ"ל ונשיא שטראוס. הוא אינו מביא עמו ניסיון בתחום הפרמצבטיקה, כפי שהיה לג'רמי לוין, אך חברותו בדירקטוריון, ב-4 השנים האחרונות מעניקה לו היכרות מעמיקה עם החברה.
היו"ר פרוסט בירך על המינוי ואמר כי "לארז הבנה עמוקה של החברה ושל התעשייה בה היא פועלת, באופן הממקם אותו בעמדה חזקה להתחיל את עבודתו בתנופה ולייצר ערך לבעלי המניות".

"זה כבוד גדול עבורי", כתב ויגודמן בהודעת החברה. "אני מתרגש לקראת העבודה עם צוות ההנהלה של החברה ועם העובדים כדי להמשיך ולבנות את המסורת הגדולה של החברה, לחזק את המנהיגות העולמית שלנו, ולנצל את הפוטנציאל האדיר של החברה על מנת להביא תרופות ופתרונות עבור לקוחות בכל רחבי העולם. אני מודע לאתגרים העומדים בפנינו, ובטוח שיחד עם ההנהלה, נוכל להתמודד איתם ולהמשיך את מחויבותנו ליצירת ערך עבור מחזיקי המניות על ידי הרחבת העסקים ויצירת צמיחה לאורך זמן".

במקביל, הודיע המכתשים אגן, כי החלה בהליך איתור מנכ"ל חדש לחברה, וכי הדירקטוריון יבחר אותו במהלך השבועות הקרובים. "הייתה לי זכות מיוחדת להוביל בארבע השנים האחרונות את מכתשים אגן על האנשים המיוחדים שלה וצוות ההנהלה הייחודי שמוביל אותה. יחד עבדנו כדי לבנות חברה מדהימה ומובילה בתעשייה, שכולנו גאים בה מאוד", כתב ויגודמן בהודעת מכתשים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.