Forbes Israel Logo

רשת חללי העבודה SOK מציעה מגוון פתרונות עבודה מותאמים לעידן הקורונה

מנכ"ל רשת SOK העולמית, אירק אלייארוב: "אם העבודה מרחוק בתקופת ההסגר נעשתה בלית ברירה, בעוד זמן קצר היא תהפוך לעניין רגיל"

רשת חללי העבודה והמשרדים החכמים SOK השיקה מספר פתרונות ושירותים מיוחדים למקומות עבודה בעידן הקורונה. הפתרונות מאפשרים לבעלי עסקים ולעצמאים להתאים את עצמם במהירות לדרישות התו הסגול ולתקנים אחרים, לצמצם הוצאות ולאפשר עבודה מרחוק ביעילות מרבית. הם פותחו בהתאם לתקנות החדשות של משרד הבריאות ולשינויים בשוק העבודה בעקבות מגפת הקורונה.

אחד הפתרונות שפיתחה SOK הוא משרד HotDesk – המתאים לארגונים שממשיכים עדיין להעסיק חלק מעובדיהם מרחוק. מדובר במתחם ובו כמה עמדות עבודה שבהן יוכלו להשתמש לסירוגין כל עובדי הארגון.

התשלום על המתחם יהיה לפי מספר העובדים הכולל שישתמשו בו. כך למשל, עסק של 12 עובדים יוכל לשכור ארבע עמדות שאליהן יוכלו להירשם עובדים שיבקשו להשתמש בהן בשעות מסוימות. פתרון זה יאפשר למעסיק לשלם רק 7,465 שקלים במקום 21,000 שקלים שהיה משלם על משרד עם 12 עמדות (לא כולל  מע"מ). ההרשמה לתחנות העבודה מתבצעת באמצעות אפליקציה מיוחדת, Desk.me, שבאמצעותה העובדים יוכלו לשריין לעצמם עמדות עבודה בימים שבהם הם מגיעים למשרד.

לעסקים המעדיפים, בשל אילוצי התקופה, לוותר על משרדים קבועים ולשכור משרד לימים בודדים, או אף ליום אחד, מציעה רשת SOK חבילת שימוש יומית במשרדים מאובזרים. החבילה כוללת אינטרנט מהיר, מטבח מאובזר, שירותי ניקיון ושירותים נלווים אחרים. עלות ההשכרה ליום היא החל מ-234 שקלים למשרד של שתי עמדות. ניתן לשכור משרדים המתאימים לכמויות שונות של עמדות.

SOK. מותאמים לאילוצי התקופה | צילום: Teya Bardakh

פתרון חדש נוסף שמציעה רשת SOK הוא השכרת חדרי ישיבות ללקוחות מזדמנים. מדובר בחדרי ישיבות מרוהטים וממוזגים, מאובזרים במלואם, לרבות שתייה חמה ומים קרים, במחיר של 70-60 שקלים בלבד לשעה (עד 12 משתתפים). מדובר במחיר הנמוך פי 3 מהמחיר המקובל בתחום זה.

עוד פתרון שמציעה עתה רשת SOK הוא עמדת עבודה בחלל משותף בשכירות יומית ובמחיר מוזל. אפשר לשכור את עמדת העבודה לתקופה של שבועיים תמורת 250 שקלים בלבד, או לשכור אותה ליום אחד בלבד ב-60 שקלים (במקום 80 שקלים). למעוניינים ליהנות מחירים אפילו נמוכים יותר ישנה אפשרות לרכישת מנוי לתקופה של שלושה חודשים.

"התנהגות שוק השכרת המשרדים היום היא כאוטית מאוד, אבל אנחנו נענים לצרכים ולדרישות של הלקוחות שלנו", אומר מנכ"ל רשת SOK העולמית, אירק אלייארוב. "אנחנו מוכנים להתפשר על הרווחים שלנו כדי לייצר לשוכרי המשרדים והחללים המשותפים תנאים נוחים וכדאיים".

אלייארוב מוסיף: "כשמגפת הקורונה תסתיים, שוק העבודה כבר לא יחזור להיות מה שהיה. אם היום העבודה מרחוק נעשית בלית ברירה, בעוד זמן קצר היא תהפוך לעניין רגיל לחלוטין. זו בדיוק הסיבה שבחרנו דווקא עכשיו להשיק את המוצרים ואת השירותים החדשים שלנו. גם כשההגבלות יסתיימו, לא כל העובדים יוכלו להרשות לעצמם להגיע למשרד באופן קבוע, ולכן כבר עכשיו חלק מהם בוחנים אפשרויות גמישות שחללי העבודה המשותפים מציעים."

"במקביל", אומר מנכ"ל SOK, "אנחנו בוחנים ואף מיישמים כבר פתרונות טכנולוגיים חדשים המאפשרים להפוך את תנאי העבודה לא רק לנוחים אלא גם לבטוחים יותר, ברוח התקופה. למשל, חיטוי האוויר, שימוש במערכות ניטור לרמת הפחמן הדו-חמצני, ויסות חום ולחות. כל אזור ב-SOK מצויד בעמדות למדידת חום ולחיטוי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.