Forbes Israel Logo

שינויים בפרטנר: דוברת הקבוצה וסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית פורשת מתפקידה

דוברת קבוצת פרטנר וסמנכ"ל תקשורת ואחריות תאגידית, עמליה גלזר, תפרוש מתפקידה בסוף השנה. גלזר הצטרפה כמנהלת בכירה ב-2007, ובמהלך שנות כהונתה ניהלה תקשורתית וליוותה כמה מהאירועים המשמעותיים שעברה החברה בשנים האחרונות. האחרון שבהם הוא ניהול תקשורתי של המשבר עם אורנג' צרפת, ואחרים הם שינויי בעלי השליטה בחברה, ניהול פרויקט ההתנדבות הגדול ביותר בישראל שנחתם בהופעתה של ריהאנה, הקמת עמוד הפייסבוק של החברה, רפורמת ניידות המספרים, כניסה לתחומי האינטרנט והטלפוניה הקווית, פתיחת השוק לכניסת מפעילים חדשים, רכישת 012 סמייל ואיחוד פעילותה בפרטנר, השקת רשת הדור הרביעי, מהפכת השוק הסיטונאי ועוד.

עמליה גלזר | צילום: יח"צ

גלזר היא זו שהקימה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית בחברה, תחת השקפת עולם הוליסטית, ואף הרחיבה את העשייה החברתית של פרטנר, באמצעות הקמת מרכזים ומתחמי תקשורת לצמצום פערים חברתיים וגיאוגרפיים דרך טכנולוגיה, הענקת מלגות אישיות, הנגשה לאנשים עם מוגבלויות ועוד.

מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנשתי, ביקש להודות לעמליה גלזר על תרומתה לחברה וציין: "עמליה הקימה את חטיבת התקשורת והאחריות התאגידית בפרטנר אשר ליוותה את מגוון פעילויות החברה. לעמליה תרומה משמעותית לחברה ולשמירה על ערכי היסוד שלה – שירות איכותי, חדשנות ומובילות טכנולוגית".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר | צילום: יח"צ

גלזר עצמה מסרה כי היא "מודה על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מחברה מובילה בעלת תרבות ארגונית ייחודית שבה חדוות עשייה, יצירתיות, אכפתיות ועבודת צוות הן חלק מהווייתה היומיומית. חוויות, אתגרים ושותפות היו חלק בלתי נפרד מהעשייה המשמעותית והמרתקת בפרטנר במציאות משתנה תדיר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.